Η Ogilvy υπογράφει τη νέα καμπάνια του Ava του ομίλου Σαράντη, που μας κάνει να δούμε το πλύσιμο των πιάτων με μια νέα ματιά. Κάτω από την ομπρέλα του νέου Brand Line «Πλένουμε από αγάπη», το Ava έρχεται για να δείξει ότι οι σχέσεις των ανθρώπων αλλάζουν και γίνονται πιο όμορφες, όταν μια καθημερινή πράξη όπως είναι το πλύσιμο των πιάτων, που συχνά βλέπουμε και ως αγγαρεία, μετατρέπεται σε μια πράξη αγάπης και φροντίδας για τον άλλο.

Στο τηλεοπτικό σποτ, που αποτελεί το κύριο όχημα της νέας καμπάνιας, ο θεατής ταξιδεύει μέσα από τις κουζίνες δύο νέων γονιών, μίας παρέας 20ρηδων, αλλά και ενός ζευγαριού μεγαλύτερης ηλικίας και παρατηρεί ότι το πλύσιμο των πιάτων γίνεται η αφορμή προκειμένου να δείξουν τη φροντίδα και την αγάπη που έχει ο ένας για τον άλλον. Την παραγωγή επιμελήθηκε η Τakes 2 Productions, με σκηνοθέτη τον Γιώργο Κανελλόπουλο. Σημειώνεται ότι το Ava επιστρέφει στον τηλεοπτικό αέρα με νέο σποτ μετά από 3 χρόνια, καθώς η τελευταία του καμπάνια είχε λανσαριστεί το 2017.