Πρόκειται για τον μοναδικό ad server στην αγορά που θεωρείται ότι θα μπορούσε να συγκριθεί με το Marketing Platform της Google. Η εταιρεία του Jeff Bezos επιβεβαίωσε την αγορά, διαβεβαιώνοντας τους πελάτες της Sizmek ότι θα εξακολουθούσαν να απολαμβάνουν τα υψηλά standards.

«Ανυπομονούμε να δουλέψουμε με την ομάδα και θα μοιραστούμε περισσότερα updates καθώς σταδιακά θα δημιουργούμε νέες ευκαιρίες για τη βέλτιστη εξυπηρέτηση των διαφημιζόμενων», ανέφερε η ανακοίνωση. Πρόκειται ωστόσο για πραγματική απειλή για τη Google; Διεθνείς αναλυτές επισημαίνουν ότι η κίνηση αυτή καθιστά την Amazon πιο ανταγωνιστική, ολοκληρώνοντας την προσφορά της και κάνοντας τη διαφημιστική της πλατφόρμα πιο αποτελεσματική.

Ωστόσο, εκφράζουν τις αμφιβολίες τους για το εάν τα brands θα προτιμήσουν την Amazon ως ad serving partner. Ιδανικά, εκτιμούν, ότι η εξαγορά θα οδηγήσει σε μεγαλύτερη καινοτομία εσωτερικά, βοηθώντας τη μάλλον «δυσκίνητη» εταιρεία. Παράλληλα, στελέχη της αγοράς σημειώνουν ότι σε συνδυασμό με τα νέα assets, η Amazon θα πρέπει να εστιάσει στην οικοδόμηση ουσιαστικών σχέσεων με τους marketers, επενδύοντας στο κομμάτι των πωλήσεων και της εξυπηρέτησης πελατών, προκειμένου να δρέψει τους καρπούς του νέου της εγχειρήματος.
(Πηγή: TheDrum)