Ξεκινώντας ως καινοτόμος πλατφόρμα πώλησης βιβλίων στις ΗΠΑ, το εμβληματικό πλέον brand έχει περάσει το τελευταίο τέταρτο του αιώνα επιδιώκοντας σταθερά την επίτευξη της πλέον απρόσκοπτης εμπειρίας αγοράς. Η επέκτασή του σε εκατοντάδες κατηγορίες στέφθηκε με επιτυχία χάρη στην προσφορά όσων επιθυμούν οι καταναλωτές, χρησιμοποιώντας το μέγεθός του για την ελαχιστοποίηση του κόστους.

Το επιχειρηματικό μοντέλο «Flywheel», το οποίο συνδυάζει τιμή, άνεση και εξυπηρέτηση για scaling, δεν δείχνει σημάδια επιβράδυνσης, ενώ την ίδια στιγμή οι δυνατότητες των νέων τεχνολογιών για καλύτερη σύνδεση πελάτη-retailer αξιοποιούνται συστηματικά. Η χρήση των data του επιτρέπει να πειραματίζεται και να κερδίζει insights με μεγάλη ταχύτητα, επιτρέποντάς του να ορίζει τον πήχη στη σύγχρονη αγορά του retail.

Αν και ξεκίνησε αποκλειστικά online, αποτελεί πλέον έναν πολυκαναλικό retailer, με pop-ups, checkout free καταστήματα, kiosks και τα νέα Amazon 4- Star καταστήματα με τα δημοφιλέστερα προϊόντα του. Σύμφωνα με την TGI, πάνω από το 10% των ενηλίκων στη ΜΒ έχουν αγοράσει κάτι από το Amazon μέσα στον τελευταίο μήνα, ενώ τα στοιχεία της Mintel δείχνουν ότι το 15% είναι prime subscribers, καταδεικνύοντας τον ρόλο που παίζει στην καθημερινότητα των καταναλωτών.
(Πηγή: TheDrum)