Λανσάρει «social» εργαλεία.

Περισσότερο άμεσες και διαδραστικές σχέσεις ανάμεσα στα brands και τους καταναλωτές επιδιώκει να χτίσει το Amazon, εισάγοντας νέα features που παραπέμπουν σε αντίστοιχα των μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Η Colleen Aubrey, Global VP, Performance Advertising του κολοσσού του e-commerce, σχολίασε σχετικά: «Νομίζω ότι το Amazon μπορεί να κάνει περισσότερα για να δώσει τη δυνατότητα στα brands να έχουν πολύ περισσότερο άμεσες συζητήσεις με τους καταναλωτές, καθώς προχωρούν από το στάδιο της ανακάλυψης στο να κάνουν μια αγορά».

Μέρος της στρατηγικής αυτής για ενδυνάμωση του διαλόγου μεταξύ των μαρκών και των χρηστών είναι το εργαλείο Brand Follow που παρουσίασε, το οποίο είναι σε γενικές γραμμές αντίστοιχο με το να «ακολουθεί» κάποιος μια εταιρεία ή ένα άτομο στα social media.

«Το Brand Follow είναι ένας τρόπος να πουν οι πελάτες: “Αυτό είναι ένα brand που με ενδιαφέρει”», εξήγησε η Aubrey. Ένα ακόμη εργαλείο που λάνσαρε η εταιρεία είναι το Amazon Posts, το οποίο χρησιμοποιεί φωτογραφικό υλικό για να εμπνεύσει τους αγοραστές να αλληλεπιδράσουν με το brand και τα προϊόντα του στο Amazon.

«Η νέα εμπειρία “αναζήτησης και ανακάλυψης” εστιάζει στο brand shopping και βοηθά τους καταναλωτές να ανακαλύψουν νέα προϊόντα κάνοντας browse σε feeds με περιεχόμενο που έχει δημιουργήσει το brand».
(Πηγή: WARC)