Ομιλία με θέμα τις εφαρμογές της τεχνητής νοημοσύνης στο marketing έδωσε, την περασμένη εβδομάδα στην Αθήνα, ο social media expert, Alex Khan, εκδήλωση την οποία διοργάνωσαν το BCA College και η Sherpa Society.
Ο Alex Khan περιέγραψε, παρουσία ενός κοινού από σπουδαστές, διδακτικό προσωπικό και στελέχη της ελληνικής αγοράς, το τοπίο του marketing όπως αυτό διαμορφώνεται με τη διάδοση της τεχνητής νοημοσύνης και παρουσίασε μεθόδους και εργαλεία που μπορούν να αξιοποιήσουν τα στελέχη του, ώστε να βελτιώσουν την εργασία τους και να επιτύχουν τα επιθυμητά αποτελέσματα, εξοικονομώντας χρόνο.
Μετά την ομιλία του, δήλωσε τα εξής: «Πολλά πράγματα θα μετασχηματιστούν. Η τεχνητή νοημοσύνη θα είναι παρούσα και θα υποστηρίξει πολλούς τομείς της ζωής μας στο μέλλον, ταυτόχρονα όμως θα πρέπει να λάβουμε υπόψη και τις προκλήσεις που θα φέρει σε ηθικό και πολιτικό επίπεδο. Συνολικά, λοιπόν, θα λέγαμε ότι θα υπάρξουν πολλά θετικά στοιχεία, αλλά και επιπτώσεις που θα πρέπει να διαχειριστούμε».