O IAB Hellas διοργανώνει το Interactive Marketing Conference 2024, την Τρίτη 5 Μαρτίου στο Ωδείο Αθηνών. Το συνέδριο θα αναλύσει εκτενώς τη -μέχρι τώρα- πορεία της τεχνητής νοημοσύνης, τον τρόπο με τον οποίο αλλάζει τη διαφημιστική βιομηχανία, τις προοπτικές της για το μέλλον και τους κυρίαρχους παράγοντες που θα παίξουν καθοριστικό ρόλο στην εξέλιξή της. Με μια εκτενή θεματολογία, γεμάτη από ομιλητές που θα «ταξιδέψουν» το κοινό στον κόσμο της τεχνητής νοημοσύνης, το AI Unleashed υπόσχεται να ενθουσιάσει και να ενημερώσει.

Από την εισαγωγή στα θεμέλια της τεχνητής νοημοσύνης, μέχρι τις πιο προηγμένες εφαρμογές και την ηθική διάσταση, αυτό το συνέδριο έχει κάτι για όλους. Ομιλητές του χώρου από εταιρείες όπως Google, Microsoft, Cosmote, Kinesso, Ogilvy, Coca-Cola, Spengler Fox, Stanton Chase, Connectly.ai, Salesforce, FlightStory, Hearts & Science, McCann Germany, ΑΒ Βασιλόπουλος, Mindshare, Cognity, Voice Web και πολλές άλλες, θα μοιραστούν τις γνώσεις και την εμπειρία τους με το κοινό.

Στο συνέδριο θα συμμετέχει ως ομιλητής και o Dr. Henning Beck, Neuroscientist, Συγγραφέας και Keynote speaker σε σημαντικά συνέδρια στο εξωτερικό, αναπτύσσοντας το θέμα «ΑΙ vs Brain». Ο ΙΑΒ Hellas και η Οργανωτική επιτροπή του IMC24 ευχαριστούν για την υποστήριξη τις εταιρείες Elpedison, Google, NBG, AB Βασιλόπουλος, Kinesso, DPG, Spotify, Cosmote, Hearts & Science, Voiceweb, Salesforce, Cognity και Zitatel. Η πώληση εισιτηρίων έχει ξεκινήσει στο www.imc24.gr.