Σύμφωνα με την Έκθεση BrAInstorm της Burson Cohn & Wolfe
Η Τεχνητή Νοημοσύνη (AI) αποτελεί κατά κύριο λόγο δύναμη για την επίτευξη καλού, καθώς προσφέρει ευκαιρίες για τις επιχειρήσεις και την κοινωνία, σύμφωνα με την Έκθεση BrAInstorm, μία έρευνα που αφορά στη στάση απέναντι στην αναδυόμενη τεχνολογία.

Η Έκθεση BrAInstorm, η οποία δημοσιεύτηκε από την Burson Cohn & Wolfe (BCW) και το Κέντρο Μελετών Ευρωπαϊκής Πολιτικής (CEPS), παρουσιάζει τα αποτελέσματα της έρευνας με τη συμμετοχή τριών ομάδων βασικών διαμορφωτών της κοινής γνώμης: Επιχειρήσεις που χρησιμοποιούν Τεχνητή Νοημοσύνη, προμηθευτές τεχνολογίας Τεχνητής Νοημοσύνης και φορείς χάραξης πολιτικής. Η επικρατούσα άποψη είναι συντριπτικά θετική, με το 85% των ερωτηθέντων να δηλώνει ότι η AI είναι ωφέλιμη για την κοινωνία.

Λιγότερο από το 2% δήλωσε ότι νιώθει «ιδιαίτερη ανησυχία» για το γεγονός ότι η Τεχνητή Νοημοσύνη θα πλήξει την επιχειρηματική τους επιτυχία. Η Τεχνητή Νοημοσύνη, όπως πολλές νέες τεχνολογίες, θα επηρεάσει τις θέσεις εργασίας, σύμφωνα με την έκθεση. Ωστόσο, ο υπολογισμός του συνολικού αποτελέσματος είναι συγκεχυμένος: το 34% των ερωτηθέντων θεωρεί ότι η Τεχνητή Νοημοσύνη θα δημιουργήσει περισσότερες θέσεις εργασίας απ’ ό,τι θα εξαλείψει, ενώ το 40% υποστηρίζει το αντίθετο.

«Σχεδόν το 60% των προμηθευτών τεχνολογίας Τεχνητής Νοημοσύνης πιστεύει ότι οι τελικοί καταναλωτές δεν γνωρίζουν τους τρόπους με τους οποίους οι εταιρείες χρησιμοποιούν την Τεχνητή Νοημοσύνη», δήλωσε η Karen Massin, CEO της Burson Cohn & Wolfe Brussels. «Εστιάζουμε στη μετασχηματιστική δύναμη αυτών των τεχνολογιών. Ενώ οι ρυθμιστικές αρχές και οι επιχειρηματικοί κλάδοι θα αναπτύσσουν στρατηγικές για την υποστήριξη της Τεχνητής Νοημοσύνης, ελπίζουμε ότι η έκθεσή μας θα είναι σε θέση να συμβάλλει στη διαμόρφωση της συζήτησης και να προωθήσει την καινοτομία στο πεδίο αυτής της συναρπαστικής τεχνολογίας».

Ο Πέτρος Κωνσταντινίδης, Business Partner στο γραφείο των Αθηνών, δήλωσε: «Σε ένα ραγδαία εξελισσόμενο περιβάλλον που διαμορφώνεται από τις καθημερινές τεχνολογικές εξελίξεις, με ιδιαίτερη χαρά καλωσορίζουμε τα αποτελέσματα της πρωτοποριακής έρευνας για τις προκλήσεις της Τεχνητής Νοημοσύνης στο μέλλον “The BrAInstorm”, που υλοποιήθηκε από το παγκόσμιο δίκτυό μας Burson Cohn & Wolfe, μέλος του ομίλου WPP».