Τα agencies εκτιμούν ότι το κόστος εκτέλεσης καμπανιών στα ψηφιακά κανάλια θα αυξηθεί περισσότερο από 25% το 2023, γεγονός που θα αλλάξει ανάλογα τις προτεραιότητες μέτρησής τους, με το cost-per-order να αποτελεί πλέον μια από τις κορυφαίες μετρήσεις στο ROAS. Σε αυτό το συμπέρασμα καταλήγει έρευνα της Criteo. Διαπιστώθηκε ότι τα στελέχη των media agencies στην Ευρώπη και την Αμερική είναι βέβαιοι ότι η ανάπτυξη είναι δυνατή τον επόμενο χρόνο, εάν γίνουν βασικές αλλαγές στο μείγμα ψηφιακών καναλιών.

Πιο συγκεκριμένα, το 92% των ερωτηθέντων συμφωνούν ότι οι πελάτες τους θα πρέπει το 2023 να εξερευνήσουν νέα ψηφιακά κανάλια, όπως τα retail media, η CTV, το audio και το metaverse. To 64% πιστεύει ότι τα πιο νέα κανάλια, όπως τα retail media, θα προσφέρουν μεγαλύτερο ROI συγκριτικά με το search και τα social.

Το cost-per-order είναι πλέον η κορυφαία μέτρηση μεταξύ των στελεχών των agencies (29%), μαζί με το ROAS (29%). «Αυτό που είναι ξεκάθαρο είναι ότι τα νέα και αναδυόμενα κανάλια μέσων στρέφονται σε first-party data και αρχίζουν να συνεργάζονται για να προσφέρουν relevant διαφήμιση καθόλη τη διάρκεια του buying journey», σχολίασε ο Brian Gleason, Chief Revenue Officer της Criteo. Η έρευνα της Criteo βασίστηκε στις απαντήσεις 800 και πλέον στελεχών media agency σε όλη την Ευρώπη και τις ΗΠΑ.

(Πηγή: WARC)