Συγκεκριμένα, ο χρήστης αρχικά επιλέγει τα websites που θέλει να συγκρίνει, στη συνέχεια τους διαφημιζομένους και τέλος το χρονικό διάστημα της σύγκρισης. Στην επόμενη οθόνη εμφανίζεται ένας πίνακας με τα websites σε στήλες και τους διαφημιζομένους σε γραμμές οπότε μπορεί να δει κανείς ποιους διαφημιζομένους έχει το κάθε site και ποιους όχι ή -διαφορετικά- σε ποια websites επιλέγει να προβληθεί ένας διαφημιζόμενος και σε ποια όχι. To AdReport, με παρουσία σε 5 χώρες, προχωρά σε σημαντικές αναβαθμίσεις αποκλειστικών λειτουργιών του όπως η κάλυψη των social media, η διάκριση programmatic καμπανιών, η εκτίμηση Ad Spend κ.ά.