Μετά το επιτυχές λανσάρισμα σε Ελλάδα και Τουρκία

Μετά το επιτυχημένο λανσάρισμα στην Ελλάδα, στις αρχές του 2013 και τη σχεδόν καθολική αποδοχή του από την ελληνική αγορά, η πλατφόρμα επεκτείνεται στο εξωτερικό. Ήδη από το 2014 λειτουργεί στην Τουρκία και φέτος ξεκίνησε σε Ιταλία και Ολλανδία. Ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας, Ηλίας Τουτουδάκης, σχολιάζοντας την παραπάνω εξέλιξη δήλωσε σχετικά: «Από την ημέρα που συλλάβαμε την ιδέα του AdReport, επιδίωξή μας ήταν η επέκταση στο εξωτερικό, καθώς – πέραν από τους προφανείς λόγους ανάπτυξης των εργασιών μας  – , είδαμε ότι στις ευρωπαϊκές αγορές δεν υπήρχε αντίστοιχη υπηρεσία. Στόχος μας είναι να λειτουργούμε μέχρι το τέλος του 2017 στις περισσότερες χώρες της Ευρώπης. Μια τέτοια εξέλιξη θα δημιουργήσει τις οικονομίες κλίμακας που θα κάνουν ταχύτερα την υπηρεσία καλύτερη και πλουσιότερη σε λειτουργίες». Στην ελληνική έκδοση οι τελευταίες αναβαθμίσεις του AdReport, αφορούν στην πληροφόρηση για programmatic καμπάνιες, affiliate marketing, διαφήμιση στο twitter, native advertising κ.α.