Το ad tier του Netflix έχει πλέον περισσότερους από ένα εκατ. μηνιαίους ενεργούς χρήστες στις ΗΠΑ και έχει πιάσει τον αριθμό των deliveries, που υποσχέθηκε στους διαφημιζόμενους, σύμφωνα με το Bloomberg.
Τα στοιχεία αυτά δείχνουν ότι, μετά από μια αργή έναρξη, το νέο ad tier του Netflix προσελκύει με επιτυχία νέους πελάτες. Και καθώς η πλατφόρμα ετοιμάζεται να επιβάλλει ένα τέλος στο μοίρασμα των κωδικών, αναμένεται να προσελκύσει ένα ακόμα «κύμα» ad-tier χρηστών, που πιθανόν να μην είναι πρόθυμοι να πληρώσουν για πρόσβαση χωρίς διαφημίσεις. Οι ad-tier λαγαριασμοί αντιπροσωπεύουν περίπου το ένα πέμπτο των νέων εγγραφών στις ΗΠΑ, σύμφωνα με την πλατφόρμα δεδομένων αγοράς Antenna.
Οι περισσότερες από αυτές αφορούν νέους πελάτες ή χρήστες που έχει λήξει η συνδρομή τους και όχι χρήστες που έχουν αλλάξει το πλάνο τους. Μακροπρόθεσμα το ad tier θα μπορούσε να προσελκύσει 15 με 30 εκατ. πελάτες στις ΗΠΑ.
Το Bloomberg σημειώνει ότι το ad tier του Netflix δεν κάνει ακόμα τη μεγάλη διαφορά στην ανάπτυξη της εταιρείας, σε αντίθεση με το ανταγωνιστικό Disney+, το οποίο επίσης εισήγαγε ad tier αλλά αύξησε και την τιμή στην κύρια συνδρομητική υπηρεσία χωρίς διαφημίσεις με σχετικά μικρό churn.
(Πηγή: WARC)