Την επίδραση του διαδικτύου στις ταξιδιωτικές επιλογές των Millennials και GenZers δείχνουν στοιχεία της PayPal.
Σχεδόν το 90% της αμερικανικής Generation Z παραδέχεται ότι τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης επηρεάζουν άμεσα τα σχέδια των διακοπών, ενώ διεθνώς, 6 στους 10 Millennials επιλέγουν τον προορισμό τους λαμβάνοντας υπόψη το πόσο εύκολο θα είναι να μετατρέψουν την εμπειρία τους σε ένα δημοφιλές Instagram post.
Παράλληλα, έρευνα για λογαριασμό της PayPal επιβεβαιώνει ότι πάνω από το 30% των ατόμων 16-35 ετών χρησιμοποιεί mobile apps για άμεσες συναλλαγές. Όσον αφορά τους Έλληνες, στρέφονται πιο σταθερά προς το εξωτερικό και ευρωπαϊκούς προορισμούς και παρατηρείται αυξανόμενη τάση για διαδικτυακή έρευνα για φθηνότερα αεροπορικά και προσφορές.
Πάνω από το 65% των επιβατών δεν διστάζει να μοιραστεί οικειοθελώς επιπρόσθετες προσωπικές πληροφορίες για να διευκολύνει την ταξιδιωτική εμπειρία, αν και το 67% των ξενοδοχείων παγκοσμίως δυσκολεύεται να προστατεύσει τα προσωπικά δεδομένα των πελατών του. Επίσης, σύμφωνα με μελέτη της PayPal, το 17,9% των Ελλήνων αντιμετωπίζει προβλήματα στην εξόφληση χρημάτων που δάνεισε σε φίλους και συγγενείς.