Οι marketers εστιάζουν περισσότερο στην ποιότητα του δημιουργικού, στο πλαίσιο της δύσκολης οικονομικά συγκυρίας, οπότε το να ξεχωρίσει κανείς είναι πιο σημαντικό παρά ποτέ.

Συγκεκριμένα, 80% των 1.300 marketers (από brands) που συμμετείχαν στην έρευνα του διεθνούς τίτλου Marketing Week «Language of Effectiveness», που διεξήχθη με την υποστήριξη της Kantar, πιστεύουν ότι η δημιουργική αποτελεσματικότητα είναι ένας από τους πιο επιδραστικούς παράγοντες σε μια καμπάνια, με το 14,2% να την χαρακτηρίζει την πιο επιδραστική και μόνο το 3,2% να θεωρεί ότι δεν έχει καμία απολύτως επιρροή.

Η σημασία που δίνουν οι marketers στην ποιότητα του δημιουργικού αυξάνεται επίσης. Το 60,8% δήλωσε ότι εστίασε περισσότερο στο δημιουργικό τη χρονιά που πέρασε, με το 19,5% να χαρακτηρίζει την αύξηση σημαντική. Μόνο το 8,9% δηλώνει ότι η εστίαση στην ποιότητα του δημιουργικού μειώθηκε το προηγούμενο έτος. Επιπλέον, η αύξηση αφορά όλες τις επιχειρήσεις ανεξαρτήτως τύπου.

Έτσι και οι B2B αλλά και οι B2C εταιρείες δείχνουν να πιστεύουν ότι η δημιουργική αποτελεσματικότητα είναι ένας επιδραστικός παράγοντας για την επιτυχία.

(Πηγή: marektingweek.com)