Ευρήματα έρευνας του ICCO

Σημαντικές φαίνονται πως είναι οι συνέπειες της πανδημίας στον κλάδο του PR, με τα έσοδα των εταιρειών να μειώνονται και τις προσδοκίες ανάπτυξης να είναι φέτος χαμηλές, αναφέρει η τελευταία έρευνα του International Communications Consultancy Organisation (ICCΟ), World PR Report 2020, η οποία διεξήχθη σε συνεργασία με τις εταιρείες Provoke Media και Opinium. Συγκεκριμένα, αναφέρεται ότι το 62% των εταιρειών PR διεθνώς ακύρωσαν καμπάνιες, ενώ το 61% αναμένουν μείωση των εσόδων από fees.

Παράλληλα, αναφέρθηκαν απώλειες στα new business, 46% των ερωτηθέντων διαπίστωσαν απώλειες στα κέρδη και σχεδόν 40% ανέφεραν μείωση των specs. Επίσης, καθυστερήσεις στις πληρωμές αναφέρουν 38% των συμμετεχόντων. Η πανδημία προκάλεσε και άλλες προκλήσεις στο industry, όπως «πάγωμα» των προσλήψεων (35%), μειώσεις μισθών (35%) και απολύσεις (15%). Επηρεάστηκαν περισσότερο οι consumer brand communication υπηρεσίες και οι κλάδοι retail, φιλοξενίας, τροφίμων και ποτών, ψυχαγωγίας, αυτοκινήτου και luxury. Αντίθετα, αρκετές υπηρεσίες ενισχύθηκαν, μεταξύ των οποίων η διαχείριση κρίσεων, το digital και social, οι corporate και employee communications, ενώ σε επίπεδο τομέων ενισχύθηκαν η τεχνολογία, το healthcare, οι χρηματοοικονομικές υπηρεσίες.