Σημαντικές φαίνονται πως είναι οι συνέπειες της πανδημίας στον κλάδο του PR, με τα έσοδα των εταιρειών να μειώνονται και τις προσδοκίες ανάπτυξης να είναι φέτος χαμηλές, αναφέρει η τελευταία έρευνα του International Communications Consultancy Organisation (ICCΟ), World PR Report 2020, η οποία διεξήχθη σε συνεργασία με τις εταιρείες Provoke Media και Opinium. Συγκεκριμένα, αναφέρεται ότι το 62% των εταιρειών PR διεθνώς ακύρωσαν καμπάνιες, ενώ το 61% αναμένουν μείωση των εσόδων από fees.

Παράλληλα, αναφέρθηκαν απώλειες στα new business, 46% των ερωτηθέντων διαπίστωσαν απώλειες στα κέρδη και σχεδόν 40% ανέφεραν μείωση των specs. Επίσης, καθυστερήσεις στις πληρωμές αναφέρουν 38% των συμμετεχόντων. Η πανδημία προκάλεσε και άλλες προκλήσεις στο industry, όπως «πάγωμα» των προσλήψεων (35%), μειώσεις μισθών (35%) και απολύσεις (15%). Επηρεάστηκαν περισσότερο οι consumer brand communication υπηρεσίες και οι κλάδοι retail, φιλοξενίας, τροφίμων και ποτών, ψυχαγωγίας, αυτοκινήτου και luxury. Αντίθετα, αρκετές υπηρεσίες ενισχύθηκαν, μεταξύ των οποίων η διαχείριση κρίσεων, το digital και social, οι corporate και employee communications, ενώ σε επίπεδο τομέων ενισχύθηκαν η τεχνολογία, το healthcare, οι χρηματοοικονομικές υπηρεσίες.