Την επιθυμία του να χειρίζεται εσωτερικά τα κομμάτια του digital και του programmatic εξέφρασε το 58% των chief marketing officers για την επόμενη διετία, σύμφωνα με την ετήσια έρευνα της Dentsu Aegis, CMO Study.

Όπως προκύπτει από τα ευρήματα, το 92% των senior marketers σκοπεύει να διατηρήσει ή να αυξήσει την εσωτερική υπεροχή στο digital, με την τάση του in-housing να είναι πιο ισχυρή στους κλάδους της ενέργειας, της τεχνολογίας και των τηλεπικοινωνιών. Την ίδια στιγμή ωστόσο, τα στοιχεία δείχνουν ότι το 41% των CMOs αναμένει αύξηση του όγκου των εργασιών που γίνονται σε συνεργασία με agencies και μόνο το 6% προβλέπει μείωση.

Η πρόθεση συνεργασίας με management consultancies ακολουθεί το ίδιο ακριβώς μοτίβο. Αξιοσημείωτο είναι το γεγονός ότι λιγότεροι από τους μισούς CMOs (43%) πιστεύουν ότι τα agencies παρέχουν ικανοποιητικά πλήρως ολοκληρωμένες λύσεις. Τα brands θεωρούν ότι τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα των agencies είναι η παροχή consumer insights, η προσφορά σε επίπεδο δημιουργικότητας και το ότι δίνουν πρόσβαση σε ταλέντα.

Το 50% των CMOs δηλώνει ότι θα αυξήσει το ποσοστό που επενδύει απευθείας σε ad-tech partners, όπως οι Facebook, Google και WeChat, ενώ το 79% δηλώνει ότι πρέπει να μετασχηματιστεί μέσα από ψηφιακές τεχνολογίες, προκειμένου να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις των πελατών τους. Η έρευνα έγινε με τη συμμετοχή 1.000 CMOs σε 10 αγορές (μεταξύ αυτών η Μ. Βρετανία, οι ΗΠΑ, η Κίνα και η Αυστραλία).
(Πηγή: TheDrum)