Προβλέπει για την αγορά της Μ. Βρετανίας η Pricewaterhouse Coopers

(ΛΟΝΔΙΝΟ) Σχεδόν το 50% των βρετανικών διαφημιστικών κονδυλίων θα καταλήξουν το 2016 στο Online, εκτιμά η Pricewaterhouse Coopers. Όπως τονίζεται στη σχετική έκθεση, η online Διαφήμιση θα είναι ο μόνος κλάδος που θα παρουσιάσει διψήφιο ρυθμό ανάπτυξης τα επόμενα 5 χρόνια. Αν αυξάνει, λοιπόν, τις επιδόσεις του κάθε χρόνο κατά 12%, το Online θα φτάσει, μέσα σε μία πενταετία, από τα 4,96 δισ. λίρες του 2011 στα 8,75 δισ. Ποσό, το οποίο θα αντιστοιχεί στο 48,6% της συνολικής διαφημιστικής δαπάνης. Σε ό,τι αφορά τα παραδοσιακά Μέσα, η Τηλεόραση θα εξακολουθήσει να βρίσκεται σε ανοδική πορεία, μιας και προβλέπεται να πάει από τα 3,7 δισ. στα 4,1 δισ. Από την άλλη, τα έσοδα των εφημερίδων θα περιοριστούν αυτό το διάστημα κατά 4,0% -θα ανέλθουν στα 2,61 δισ. Εντύπωση προκαλεί, πάντως, το γεγονός ότι, σύμφωνα με την έκθεση της Pricewaterhouse Coopers, τα έσοδα των εφημερίδων από την παρουσία τους στο Διαδίκτυο θα παραμείνουν σε ιδιαίτερα χαμηλά επίπεδα.