Στις 16 Δεκεμβρίου πραγματοποιήθηκε το τρίτο virtual dialogue του νέου θεσμού Industry Next του Ινστιτούτου Επικοινωνίας, στην ενότητα Brand Next. H Χάιδω Ηλιοπούλου, Head of Brand, Marketing Communications, Media & Insights της Vodafone Greece με την Αιμιλία Τσεϊμαζίδου, President of IoC & Chairman της Αttp, συζήτησαν για το πώς το brand purpose γίνεται σήμερα το νέο νόμισμα, υπηρετώντας το κοινό καλό.

Στα συμπεράσματα του 3ου Virtual Dialogue περιλαμβάνεται ότι οι μάρκες με Purpose θα πρωτοστατήσουν στο business τους, οι αναγνωρισμένες Purpose driven μάρκες είδαν ήδη την αξία τους να υπερδιπλασιάζεται τα τελευταία δώδεκα χρόνια και τα επόμενα χρόνια η αξία τους θα εκτοξευθεί, ενώ Purposeful Brands και καταναλωτές συνδέονται με αξίες και πεποιθήσεις και όχι με εμπορικές σχέσεις συναλλαγής.

Επιπλέον, δύο στους τρεις καταναλωτές παγκοσμίως δηλώνουν ότι θα επιλέξουν ή θα μποϊκοτάρουν μία μάρκα ανάλογα με την στάση της σε ένα πολιτικό ή κοινωνικό ζήτημα, θα αναπτυχθεί μία σχέση partnership με τον καταναλωτή – πολίτη, και τo moto «doing good is doing business» θα αναδείξει τις εταιρείες που το εφαρμόζουν και θα το εφαρμόζουν στο επιχειρείν. Οι Virtual Dialogues ξεκινούν ξανά από τις 13/1 με τον Νίκο Σίμπουρα, CEO της Tempo OMD να συνομιλεί με τους Γιώργο Κοντάκο, General Manager, Consumer Products Division, L’Oreal Italia και Γιώργο Βαρέλογλου, Co-Founder & Managing Partner, Rebornn, με την ενότητα Partnership Next.