Σημαντικά ευρήματα της έρευνας «Connected Life» της Kantar TNS

Ωστόσο, το 30% των Ελλήνων χρηστών social media δηλώνουν ότι «αγνοούν ενεργά» τις αναρτήσεις και το περιεχόμενο που δημοσιεύουν τα brands στα social media. Τα παραπάνω συγκαταλέγονται στα ευρήματα της νέας παγκόσμιας έρευνας της Kantar TNS, «Connected Life», η οποία εξετάζει τις ψηφιακές συμπεριφορές και στάσεις 70.000 χρηστών του διαδικτύου σε 57 χώρες, μεταξύ των οποίων και η Ελλάδα. Σύμφωνα με τα ευρήματα, η χρήση του Snapchat και του Instagram διογκώνεται, με το 10% των Ελλήνων χρηστών internet να είναι πλέον στο Snapchat, από μόλις 1% πριν δυο χρόνια. Αντίστοιχα, το ποσοστό για το Instagram έχει ανέβει από 10% το 2014, σε 30%.

Ωστόσο, το 47% των χρηστών social media στην Ελλάδα αισθάνεται ότι «καταδιώκεται» από την online διαφήμιση, ποσοστό σημαντικά υψηλότερο από τον παγκόσμιο μέσο όρο του 34%. Επίσης, το 50% αποδοκιμάζει την ιδέα του να «παρακολουθείται» η online συμπεριφορά του από διαφημίσεις. Η έρευνα δείχνει ότι τα brands οφείλουν να προσπαθήσουν περισσότερο ώστε να δημιουργήσουν το κατάλληλο περιεχόμενο για τους κατάλληλους ανθρώπους, στη σωστή πλατφόρμα και τη στιγμή που πρέπει, καθώς γίνεται ολοένα και πιο δύσκολο για τις μάρκες να συνδεθούν με τους καταναλωτές.

Ο Michael Nicholas, Global Director της Kantar TNS, δήλωσε: «Υπάρχει μια πραγματική ευκαιρία για τα brands να συνδεθούν με την ανοδική τάση πλατφορμών όπως το Instagram και το Snapchat, δημιουργώντας περιεχόμενο που μπορεί εύκολα να “προσωποποιηθεί” και να “μοιραστεί”, όπως videos και ιστορίες. Έχουμε δει παραδείγματα μαρκών όπως Disney, Starbucks και McDonald’s, οι οποίες αξιοποιούν το Snapchat για να εμπλέξουν τους χρήστες με έναν τρόπο που δεν δημιουργεί την αίσθηση της “παρέμβασης”. Αυτό είναι κλειδί για να ξεπεραστεί η θεμελιώδης αρνητική αντίληψη που έχουν πολλοί άνθρωποι για την online δραστηριότητα των brands».