Νέα μελέτη Fjord Trends 2021

Σύμφωνα με τη νέα μελέτη της Accenture, καθώς η πανδημία επαναπροσδιορίζει τον τρόπο λειτουργίας των οικονομιών και της κοινωνίας στο σύνολό της, η ανθρώπινη ευφυΐα πυροδοτεί ένα κύμα καινοτομίας που θα αποτελέσει τη βάση για τις επόμενες δεκαετίες. Συγκεκριμένα, η μελέτη «Fjord Trends 2021» της Accenture Interactive διαπιστώνει ότι οι επιχειρήσεις θα έχουν την ευκαιρία να κατακτήσουν νέο έδαφος καθώς υιοθετούν νέες στρατηγικές, υπηρεσίες και εμπειρίες με στόχο να καλύψουν τις εξελισσόμενες ανθρώπινες ανάγκες.

«Η ιστορία μας διδάσκει πως μετά από κάθε παγκόσμια κρίση, μια νέα εποχή τρόπου σκέψης ξεκινά», δήλωσε ο Γιωργής Κριτσωτάκις, Managing Director, CMT της Accenture. «Καθώς κοιτάζουμε το μέλλον, μια πλειάδα δυνητικών κόσμων ανοίγεται μπροστά μας.Οι πράξεις μας τώρα, θα καθορίσουν τον υπόλοιπο αιώνα». Η μελέτη αναλύει επτά αναδυόμενες τάσεις, οι οποίες αναμένεται να επηρεάσουν αισθητά το επιχειρείν, τη συμπεριφορά των καταναλωτών και την κοινωνία. Αυτές είναι οι εξής: Συλλογική μετατόπιση, Καινοτομία του κάν’ το μόνος σου, Νέες ομάδες, Νέα εργασιακή ηθική, Η λαχτάρα για αλληλεπίδραση, Ρευστή υποδομή, Η πρόκληση της ενσυναίσθησης, Εθιμοτυπικά που χάθηκαν και ξαναεμφανίστηκαν.