Η ιστοσελίδα εξηγεί πώς οι μάρκες μπορούν να στήσουν καταστήματα στην πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορίου, μέσω της επιλογής flagship store και τη χρήση της υπηρεσίας Tmall Overseas Fulfillment (TOF), που βοηθά τα brands να πωλούν σε κινέζους καταναλωτές online χωρίς να λανσάρουν τα δικά τους συστήματα παράδοσης και fulfillment.

O Yi Qian, Deputy General Manager της Tmall Global, δήλωσε: «Πιστεύουμε ότι η ιστοσελίδα στα αγγλικά θα επιταχύνει τις διαδικασίες για μάρκες και εμπόρους που θέλουν να συστήσουν τα προϊόντα τους στους κινέζους καταναλωτές. Το site θα διευρύνει το άνοιγμά μας σε εμπόρους, ειδικά σε μεσαίες και μικρές επιχειρήσεις από όλο τον κόσμο».

Σύμφωνα με την Alibaba, η πλατφόρμα Tmall Global φιλοξενεί ήδη 20.000 διεθνή brands σε περισσότερες από 4.000 κατηγορίες, από 77 χώρες και περιοχές. Με τη νέα πρωτοβουλία, τα νούμερα αυτά αναμένεται να αυξηθούν, καθώς θα επιτρέψει στα brands να έρθουν σε άμεση επικοινωνία με την εταιρεία, η οποία θα αναθέτει σε προσωπικό να τους βοηθά να στήσουν καταστήματα.
(Πηγή: TheDrum)