Από την OgilvyOne και τον ΟΤΕ

Επίκεντρο της καμπάνιας είναι η σελίδα του 11888 στο Facebook, καθώς προϋπόθεση για τη συμμετοχή στο διαγωνισμό είναι οι χρήστες να γίνουν fan της σελίδας. Μέσα από το Facebook οι χρήστες μπορούν να δουν τις top 8 ατάκες, όπως αυτές δημιουργούνται τη δεδομένη στιγμή με βάση τα likes.

Η συμμετοχή στο διαγωνισμό γίνεται από την ιστοσελίδα www.tyxaiodenomizo.gr. Οι χρήστες καλούνται να γράψουν μια ατάκα που καταλήγει στη φράση «Τυχαίο; Δε νομίζω!» και να τη μοιραστούν στο Facebook ώστε να συγκεντρώσουν likes. Οι πιο δημοφιλής ατάκες στο τέλος των 8 εβδομάδων θα κερδίσουν από ένα smartphone Samsung Galaxy S.