Τάσος Βελιάδης, Partner, Business Unit Director, Socialab
«Tα τελευταία χρόνια βλέπουμε όλο και περισσότερα websites που δίνουν μεγάλη βάση στο ωραίο design  και το functionality, ωστόσο όπως και σε όλες τις αγορές, πάντα υπάρχει περιθώριο βελτίωσης. Είναι βασικό μέσα από τα WebX Awards να αναδείξουμε δουλειές που εκτός από ωραίο design είναι φιλικές προς τον χρήστη και εξυπηρετούν τον σκοπό για τον οποίο έχουν υλοποιηθεί. Κι αυτό διότι πολλές φορές ένα απλά ωραίο design ή συνδυασμός τεχνολογίας και design μπορεί να αποφέρουν ένα πολύ ωραίο αισθητικό αποτέλεσμα, αλλά χωρίς καλό User experience για τον τελικό χρήστη».

Βαγγέλης Δαβιτίδης, Creative Director, 4 Wise Monkeys 
«To web είναι εξ’ ορισμού παγκόσμιο. Υπ’ αυτή την έννοια ο ανταγωνισμός για ένα ελληνικό φερ’ ειπείν site που προσπαθεί να προσελκύσει έναν έλληνα που περιηγείται στο διαδίκτυο είναι τεράστιος. Το challenge είναι μεγάλο. Το ίδιο που έχει το ελληνικό ας πούμε πρωτάθλημα, για να καταστεί εξίσου attractive με το champions league. Επίσης στο digital περάσαμε από την εποχή του εντυπωσιασμού για τον εντυπωσιασμό με τη χρήση flash etc σε μια πιο ουσιαστική φάση με πιο λιτό design που εστιάζει στο να είναι ένα site user friendly από πλευράς εμπειρίας. Κάθε θεσμός βραβείων έχει σαν στόχο να επιβραβεύσει την προσπάθεια πολλών αφάνων ηρώων αλλά και να εκπαιδεύσει την αγορά συστήνοντας της αξιόλογες δουλειές που ίσως δεν είχε προσέξει».

Κωνσταντίνος Δημητριάδης, UX & UI Designer
«Όλοι προσπαθούμε να δημιουργήσουμε καλύτερα προϊόντα και δουλειές και να προσφέρουμε το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα. Θέλουμε κάθε project να πηγαίνει και ένα βήμα παραπάνω. Τα παραδείγματα συναδέλφων που διαπρέπουν και οι δουλειές που θαυμάζουμε είναι πολλές. H παρουσία λοιπόν των WebX Awards – αλλά και κάθε διοργάνωσης που μας φέρνει πιο κοντά σε αυτούς τους ανθρώπους και τις δουλειές τους – μας ωθεί να γίνουμε ακόμη πιο ανταγωνιστικοί και κατά συνέπεια καλύτεροι. Και αυτό είναι πάντα προς όφελος τόσο δικό μας, όσο και του αποδέκτη. Ξέρετε, δεν είναι εύκολο να στοχεύουμε ψηλά όταν τα καθημερινά προβλήματα μας κρατούν χαμηλά. Αυτό όμως δεν πρέπει να σταθεί τροχοπέδη για να γίνουμε καλύτεροι σε αυτό που αγαπάμε. Το ελληνικό web οικοσύστημα είναι δυνατό και μάλιστα προσφέρει ένα από τα ισχυρότερα εξαγώγιμα προϊόντα design (The Creative survey 2015 – http://creativesurvey.gr). Δεν μένει παρά να επιμείνουμε σε αυτό και να συνεχίσουμε να κάνουμε αυτό που αγαπάμε. Τόσο εντός, όσο και εκτός συνόρων».

Πάνος Κουτσοδημητρόπουλος, User Experience (UX) Designer, Χρυσός Οδηγός Α.Ε.
«Στην ελληνική web αγορά έχουμε επιτρέψει στα διάφορα frameworks να αποτελούν οδηγό τόσο κατά τη σχεδίαση, όσο και κατά την υλοποίηση. Αυτό έχει θετικά στοιχεία (π.χ. προτυποποίηση, μικρότερο χρόνο υλοποίησης), αλλά ενέχει κι ένα σοβαρό κίνδυνο: στο σχεδιασμό ενός web property, η τεχνολογία να αποτελεί προτεραιότητα έναντι των αναγκών των τελικών χρηστών. Χαρακτηριστικό παράδειγμα: τα web sites σχεδιάζονται ώστε να είναι mobile-friendly ως προς το User Interface, αλλά σε επίπεδο web performance και web accessibility, το “friendly” χάνεται. Επίσης, ο σχεδιασμός, τις περισσότερες φορές, στηρίζεται στην άποψη των business stakeholders κι όχι σε δεδομένα. Τέλος, ένα μειονέκτημα της ελληνικής αγοράς είναι ο βαθμός ωριμότητας ως προς τις διάφορες ειδικότητες. Ζητάμε Designers που να ξέρουν και να είναι τα πάντα: UX Researchers, UX Designers, UI Designers, Front-End Developers κ.α. Τα WebX Awards μπορούν να βοηθήσουν, οριοθετώντας τα διάφορα μέρη του οικοσυστήματος: «ελληνικό Web» κι επιτέλους να γίνει κατανοητό πως η «ομπρέλα» είναι το Experience Design».

Βασίλης Λινάκης, Partner & Technical Director, Linakis Digital
«Τα ελληνικά Agencies που παρέχουν υπηρεσίες User Experience Design, Creative Design, Web/Mobile Development, Social Media Marketing, SEO/SEM, κ.λπ. έχουν ένα υψηλότατο επίπεδο, άμεσα συγκρίσιμο με αυτό των ισχυρών agencies του εξωτερικού. Ερχόμαστε συχνά σε επαφή με τέτοια agencies και είναι ξεκάθαρο ότι όχι μόνο μιλάμε επί ίσοις όροις αλλά, σε μερικές περιπτώσεις, αντιλαμβανόμαστε ότι βρισκόμαστε σε θέση υπεροχής απέναντί τους. Τα  WebX Awards, εστιάζοντας στην ανάδειξη της μεγάλης αυτής αξίας των ελληνικών Agencies, σίγουρα συμβάλλουν θετικά στην περαιτέρω βελτίωση αυτού του οικοσυστήματος. Η συμμετοχή ενός έργου στα WebX Awards σημαίνει ότι οι άνθρωποι που βρίσκονται πίσω από τη δημιουργία του έργου αυτού έχουν ένα ακόμα σημαντικό κίνητρο για να γίνουν καλύτεροι στη δουλειά τους και επιβραβεύονται για αυτή αντικειμενικά, από μια πολυπληθή και αξιόλογη κριτική επιτροπή. Το Agency που συμμετέχει και στηρίζει την προσπάθεια αναδεικνύει την αξία των ανθρώπων του, δείχνει προς τους πελάτες του την πίστη που έχει στα έργα τα οποία τους υλοποίησε, τους τιμάει και εάν βραβευτεί, μπορεί να αξιοποιήσει τη βράβευση αυτή για να υπογραμμίσει την ποιότητα της δουλειάς του, εντός και εκτός Ελλάδας. Άρα, μόνο θετικά αποτελέσματα μπορεί να φέρει ένας τέτοιος θεσμός».

Δημήτρης Μανιάτης, Head of Reprise Media/IPG Mediabrands
«To oικοσύστημα του ελληνικού web αποδεικνύει σταθερά τα τελευταία χρόνια την διαρκώς βελτιούμενη ποιοτική του υπόσταση, σε βαθμό που κατά τη γνώμη μου είναι αξιοθαύμαστος. Βελτιώνεται διαρκώς και ουσιαστικά, προσαρμόζεται ταχύτατα στις δημιουργικές και τεχνολογικές τάσεις και τα δεδομένα πρωτοπόρων χωρών του εξωτερικού, σε κάθε επίπεδο presence, design, functionality, technology. Και όλα αυτά με περιορισμένο budget, γεγονός που κάνει ακόμα πιο σημαντικό το όλο επίτευγμα. Τα WebX Awards είναι μια μοναδική ευκαιρία να αναδειχθούν οι καλύτερες δουλειές στο ελληνικό web, σε μια εκδήλωση-γιορτή για την αγορά. Θεωρώ δε ότι κάθε τέτοια ευκαιρία ανάδειξης των καλύτερων, συνεισφέρει ουσιαστικά στην περαιτέρω βελτίωση και εξέλιξη του σημερινού οικοσυστήματος του ελληνικού web».

Αίγλη Μπαλαμάτση, Managing Director, Interweave
«Τα τελευταία χρόνια στη χώρα μας, οι νέες τεχνολογίες έχουν διεισδύσει σημαντικά στην καθημερινότητά μας. Το γεγονός αυτό έχει συμβάλλει καθοριστικά στην ανάπτυξη ενός online οικοσυστήματος με ιδιαίτερα χαρακτηριστικά που διαρκώς εξελίσσει τη δυναμική του – δημιουργώντας, ενδιαφέροντα projects που συχνά ξαφνιάζουν (ευχάριστα) τον χρήστη, κυρίως μέσα από τον τρόπο που επιλέγουν να του αφηγηθούν τις ιστορίες τους (καλαίσθητα, ανθρωποκεντρικά designs, χρήσιμα functionalities και σωστή χρήση καινοτόμων τεχνολογιών). Προσωπικά πιστεύω πως η ανθρώπινη δημιουργικότητα είναι πάντοτε ικανή να εκπλήσσει, αρκεί να της δοθούν τα κατάλληλα κίνητρα – και ένας θεσμός όπως τα WebX Awards, που έχει ως στόχο την ανάδειξη των μοναδικών εκείνων στοιχείων που καθιστούν ένα project ξεχωριστό, είναι σίγουρα ένα από τα σπουδαιότερα κίνητρα που μπορούν να υπάρξουν σε σχέση με αυτό».

Κωνσταντίνος Νικητιάδης, Founder, Rooketgraph
«Μπορούμε να πούμε πλέον πως η Ελλάδα παρακολουθεί στενά τα διεθνή trends, τόσο σε επίπεδο UI, όσο και στο τεχνολογικό. Σίγουρα ακολουθούμε άλλες, πιο ώριμες αγορές, αλλά ο χρόνος προσαρμογής είναι πολύ πιο σύντομος σε σχέση με το παρελθόν. Για να ορίσουμε ένα website ως πετυχημένο, πρέπει πρώτα να έχουμε θέσει τους στόχους μας σε business επίπεδο και να έχουμε ορίσει και τα metrics που θα παρακολουθούμε, όπως για παράδειγμα, την αύξηση των εγγραφών, των πωλήσεων, και του χρόνου παραμονής σε ένα website. Πρωτοβουλίες σαν τα WebX Awards σίγουρα θα βοηθήσουν την ελληνική αγορά να εξελιχθεί, αναδεικνύοντας τα έργα και τις εταιρείες που επενδύουν στην καλή εμπειρία του χρήστη, οι οποίες όμως είναι ευθυγραμμισμένες με την στρατηγική και τους στόχους του website».

Γιώργος Παπαδάκης, COO & Co-founder, Phaistos Networks
«Πολλά και σημαντικά είναι τα βήματα που έχουν γίνει τα τελευταία χρόνια στο ελληνικό διαδίκτυο. Αφενός η ωρίμανση της «αγοράς», αφετέρου η προσέλκυση και ενασχόληση ταλαντούχων και άξιων στελεχών με ό,τι το «ελληνικό web» περικλείει, έχουν επιφέρει μια δραματική -σε σχέση με την προηγούμενη πενταετία- πρόοδο. Μεγάλο ρόλο στην πρόοδο αυτή παίζει η υιοθέτηση και εναρμόνιση με τα «standards». Τα παραπάνω, βέβαια, δεν αποκλείουν τον περιστασιακό «ερασιτεχνισμό» που ακόμη πλήττει το Διαδίκτυο στην χώρα μας, ιδίως σε ό,τι αφορά τον σχεδιασμό και την παροχή υπηρεσιών σε b2c αλλά και σε b2b επίπεδο. Είναι εύλογο βέβαια ότι μια και είμαστε ακόμη σε στάδιο ωρίμανσης και αντίληψης όρων (Design, UX κ.α.), η κατά το δοκούν απόδοση των όρων αυτών δικαιολογεί τρόπω τινά, την κατάσταση αυτή. Όπως και με τα «standards» και κάθε άλλο παράγοντα που προάγει την καθαρότητα και ομοιογένεια, έτσι και η εδραίωση θεσμών, όπως τα WebX Awards, μόνο όφελος μπορούν να αποφέρουν στο, ομολογουμένως πολύπαθο ελληνικό διαδίκτυο».

Κωνσταντίνος Πενλίδης, Digital designer, Digitized Conference Partner
«Στο ελληνικό web τα τελευταία χρόνια κατ ‘αρχήν παρατηρούμε μεγάλη πρόοδο όσον αφορά στη δημιουργία σοβαρών ομάδων και εταιρειών που μπορούν να παρέχουν ολοκληρωμένες λύσεις σε επίπεδο user experience, σχεδιασμού και ανάπτυξης web έργων. Μεγάλα fintech projects, πολλά startups και μεγάλα βήματα στο e-commerce δημιουργούν ένα εύπορο έδαφος για ανάπτυξη όλων αυτών. Δυστυχώς όμως, τα χαμηλά budgets παραμένουν εμπόδιο στις σοβαρές αυτές προσπάθειες, όσον αφορά στις τεχνολογίες που χρησιμοποιούνται και το προσωπικό που μπορούν να απασχολήσουν. Παρόλα αυτά, οι συνεχείς ανάγκες ζήτησης στελεχών για τέτοιες ομάδες δείχνουν οτι υπάρχει μια αισιόδοξη άνθιση. Από project managers έως προγραμματιστές και σχεδιαστές, ο ανταγωνισμός ανάμεσα στις εταιρείες είναι μεγάλος και βλέπουμε μια συνεχή προσπάθεια προσέλκυσης ταλέντων. Αξίζει να σημειωθεί οτι παρατηρείται μεγάλη εξέλιξη και από πλευράς εκπαίδευσης και κατάρτισης. Βλέπουμε δηλαδή μεγάλα, διεθνούς επιπέδου συνέδρια και meetups με θέμα το digital design, τα open source platforms και το web development, νέους έγκυρους κύκλους σπουδών, αλλά και workshops από διάφορους φορείς. Όλα αυτά προσθέτουν πολλά στη δυναμική του υπάρχοντος digital χώρου».

Αναστάσιος Σπανίδης, CEO & Co-founder, Generation Y- international e-business experts
«Έχοντας διεθνή, hands-on εμπειρία και ενεργό portfolio σε 21 χώρες, μπορώ με βεβαιότητα να σας ενημερώσω πως το σημερινό οικοσύστημα του ελληνικού web σε επίπεδο Presence, Design, Functionality και Technology είναι πάνω από το μέσο όρο. Η αδυναμία βρίσκεται στο ότι λόγω της οικονομικής κρίσης οι επιχειρήσεις αδυνατούν να επενδύσουν επαρκώς στην ανάπτυξη και στην καινοτομία στο χώρο του digital, κάνοντας πιο σύγχρονη την εικόνα τους, τα ηλεκτρονικά τους καταστήματα ή τις εφαρμογές τους. Παρόλα αυτά, το θετικό είναι πως βλέπουμε κάθε χρόνο ότι η ποιότητα των αποτελεσμάτων βελτιώνεται συνεχώς. Σχετικά με τα WebX Awards τώρα, μόνο θετική μπορεί να είναι η συμβολή τους, μιας και η διάκριση των πιο άξιων αποτελεσμάτων και των best practices θα αναδεικνύονται μέσα από αυτό το θεσμό κάθε χρόνο».

Νικόλας Χατζής, Managing Director, Webjar
«To επίπεδο ανεβαίνει συνεχώς στην Ελλάδα και δείχνουμε όλο και πιο δυνατές δουλειές τόσο στο design, όσο και στην τεχνολογία. Η κυριότερη αδυναμία εντοπίζεται στην ταυτόχρονη ανάπτυξη μιας εταιρείας σε αυτούς τους δύο βασικούς τομείς του Web, το οποίο είναι απαραίτητο για να βγει μια πραγματικά καλή δουλειά. Αν ένα project έχει ένα εντυπωσιακό design μπορεί να σε κερδίσει στην πρώτη ματιά, αλλά αν πίσω από αυτό κρύβονται αδυναμίες στην τεχνολογία ή το αντίθετο, αν ένα άκρως τεχνολογικά αναπτυγμένο website δεν έχει μια όμορφη παρουσίαση, σύντομα θα δημιουργηθεί η ανάγκη αλλαγής. Σίγουρα ο ανταγωνισμός βοηθάει πολύ στο να γινόμαστε όλο και καλύτεροι. Τα WebXAwards απαρτίζονται από ανθρώπους με εμπειρία να κρίνουν αν όλα τα παραπάνω συνδυάζονται σωστά και αγγίζουν κατηγορίες που δεν υπήρχαν μέχρι στιγμής. Έτσι, πλέον έχουμε τη δυνατότητα να «κατεβάζουμε» όλα μας τα projects για να κριθούν και να γίνουμε καλύτεροι. θα μας κάνουν ακόμα πιο δημιουργικούς και σωστούς σε όλα τα επίπεδα. Καλή αρχή λοιπόν στα WebXAwards και καλή επιτυχία σε όλους τους συμμετέχοντες».