Παρά την εξέχουσα θέση την οποία κατέχουν οι digital πλατφόρμες στην καθημερινή ζωή, οι καταναλωτές συνεχίζουν να είναι περισσότεροι θετικοί ως προς τις offline ad πλατφόρμες, σύμφωνα με τη νέα παγκόσμια έρευνα της Kantar, Ad Equity ranking για τα media κανάλια και τα media brands.

Ειδικότερα, ο κινηματογράφος, τα χορηγικά events, οι διαφημίσεις σε περιοδικά, το point of sale και οι διαφημίσεις σε εφημερίδες αναδείχθηκαν τα κορυφαία 5 media κανάλια στις προτιμήσεις τους. Αναφορικά με τα online κανάλια, στις πρώτες θέσεις κατατάχθηκαν τα podcast ads, το περιεχόμενο των influencers, τα e-commerce ads, οι διαφημίσεις σε streaming TV και σε stories των social media.

Σε σχέση με τις branded ψηφιακές πλατφόρμες, το TikTok βρέθηκε στην κορυφή του παγκόσμιου Ad Equity ranking, ακολουθούμενο από τα Amazon, Instagram, Google και Twitter. Επιπλέον, σε 16 από τις 23 υπό έρευνα αγορές την πρώτη θέση κατέλαβε κάποιο εγχώριο media brand ή η εγχώρια εκδοχή ενός global media brand, ενώ στα 10 από αυτά τα 16 media brands περιλαμβάνονται εφημερίδες ή περιοδικά.

(Πηγή: Warc)