Το 2012, στη Μεγάλη Βρετανία

(Λονδίνο)  Πιο συγκεκριμένα, η Group M προβλέπει ότι η δαπάνη θα φτάσει τις 104 λίρες ανά ενήλικο χρήστη, όταν πέρυσι το αντίστοιχο ποσό ήταν 98 λίρες και πριν μία πενταετία μόλις 70 λίρες. Το media agency της WPP επισημαίνει ότι συνολικά αναμένεται να δαπανηθούν περί τα 4,85 δισ. λίρες για τη στόχευση 46,8 εκατ. χρηστών.

Η μέση δαπάνη ανά ενήλικο χρήστη στη Μεγάλη Βρετανία -161 δολάρια- είναι η τέταρτη μεγαλύτερη στον κόσμο, μιας και υπολείπεται μόνο της Νορβηγίας (213 δολάρια), της Αυστραλίας (181 δολάρια) και των Η.Π.Α. (174 δολάρια).