Ο τεχνολογικός κολοσσός επιστράτευσε επίσης τις SKDKnickerbocker, Spectrum Science Communications και Civic Entertainment Group. Στο παγκόσμιο spec της IBM κλήθηκαν να συμμετάσχουν και τα 20 agencies με τα οποία είχε συνεργασία η εταιρεία, συμπεριλαμβανομένων και των επί 17 χρόνια συνεργατών της IBM, Text100 και Ketchum. Η Text100 αποφάσισε να μην συμμετάσχει, ενώ η Ketchum συμμετείχε στον αρχικό γύρο αλλά δεν προχώρησε στην επόμενη φάση. Τα 4 agencies που επιλέχθηκαν θα υποστηρίζουν την IBM σε παγκόσμιο επίπεδο.

Σε κάποιες περιοχές, στελέχη της Weber θα ενσωματωθούν στην IBM. Το χρηματικό ύψος του λογαριασμού, δεν ανακοινώθηκε. Για την IBM, στόχος είναι η δημιουργία μιας πλήρους ενοποιημένης ομάδας, μεταξύ των δικών της στελεχών και των agencies με τα οποία θα συνεργάζεται. Στις προτεραιότητες επικοινωνιακά τίθενται μεταξύ άλλων η βελτίωση της φήμης, το χτίσιμο brand favorability και product consideration. Αξίζει να σημειωθεί ότι ο επικεφαλής επικοινωνίας της IBM, Ray Day, ανέλαβε καθήκοντα τον Δεκέμβριο προερχόμενος από την Ford και αντικαθιστώντας τον Jon Iwata μετά από 34 χρόνια στο ρόλο του Marketing & Communications Executive της IBM.
(Πηγή: PRWeek.com)