Με κεντρικό θέμα «New Model RoI» πραγματοποιείται την προσεχή Παρασκευή, 1η Ιουλίου, σε διαδικτυακό περιβάλλον το ετήσιο Programmatic Advertising Conference. To συνέδριο συμπληρώνει 8 χρόνια και θα μεταφέρει στο κοινό τις πλέον πρόσφατες διεθνείς τάσεις, αλλά και τις πιο καινοτόμες πρακτικές από τον χώρο του Programmatic Advertising.

Οι διεθνείς keynote ομιλητές θα εξετάσουν σειρά θεμάτων, όπως το «cookieless» αναδυόμενο οικοσύστημα, οι νέες οθόνες, η επενδυτική στρατηγική σε δεξιότητες, υποδομή και εργαλεία, τα νέα δεδομένα σε στόχευση (με έμφαση στο contextual) και μέτρηση, καθώς και τα εξελισσόμενα μοντέλα συνεργασίας στο πλαίσιο του supply/demand path optimization.

Το συνέδριο θα ανοίξουν οι ομιλητές Daniel Knapp (IAB Europe) και Clare O’ Brien (ISBA), ενώ τους publishers θα εκπροσωπήσουν οι Thomas Masereel, Head of Yield & Programmatic του oμίλου Figaro και οι Simona Zanette και Alessandro Caracciolo, αντίστοιχα CEO και Head of Digital Sales της Hearst Media.

Την οπτική των agencies θα παρουσιάσει ο Patrick Shepherd, Head of Programmatic της The7stars, του μεγαλύτερου ανεξάρτητου media agency στο Ηνωμένο Βασίλειο. Παράλληλα, θα πραγματοποιηθεί συζήτηση πάνελ με τη συμμετοχή υψηλόβαθμων στελεχών από την ελληνική αγορά. Όπως κάθε χρόνο, το Programmatic Advertising Conference τελεί υπό την αιγίδα του ΣΔΕ και του ΙΑΒ Hellas. Για περισσότερες πληροφορίες, επισκεφθείτε το www.programmatic.gr.