Όπως πάντα, βράβευσε και τις αεροπορικές με την πιο επιτυχημένη αναπτυξιακή πορεία.

Εστιάζοντας στις προκλήσεις που επιφυλάσσει η επόμενη μέρα στον χώρο των αερομεταφορών, αλλά και στις αλλεπάλληλες αλλαγές που διαδραματίζονται στο ελληνικό και στο διεθνές αεροδρομιακό περιβάλλον, το Συνέδριο Μάρκετινγκ Αεροπορικών Εταιρειών, ένας θεσμός του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών που ξεκίνησε το 2001, πραγματοποιήθηκε και φέτος, παρουσία 200 και πλέον παρευρισκόμενων.

Με θέμα και φόντο τις διαρκείς μεταβολές που χαρακτηρίζουν τις αερομεταφορές, το 20ο Συνέδριο είχε επετειακό χαρακτήρα και αποτέλεσε την αφορμή για μια «οικογενειακή» συνάντηση μεταξύ του ΔΑΑ και της αεροδρομιακής κοινότητας της Αθήνας.

Παράλληλα, για άλλη μια χρονιά, ο Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών επιβράβευσε τις αεροπορικές εταιρείες που κατέγραψαν την πιο επιτυχημένη αναπτυξιακή πορεία κατά τη διάρκεια του προηγούμενου έτους, σημειώνοντας αυξημένα ποσοστά επιβατικής κίνησης στα τακτικά δρομολόγιά τους από και προς την Αθήνα.

Το Συνέδριο έκλεισε με το μήνυμα του CEO του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών, Γιάννη Παράσχη, ο οποίος αναφέρθηκε μεταξύ άλλων στο θετικό αποτέλεσμα της περσινής χρονιάς, αλλά και στις προκλήσεις που δημιουργούνται υπό το πρίσμα των τελευταίων διεθνών εξελίξεων τόσο για το αεροδρόμιο, τις αεροπορικές εταιρείες όσο και για τον προορισμό.