Δεκαπέντε ομιλητές από τη διεθνή και εγχώρια αγορά δίνουν την προσεχή Πέμπτη, 8 Ιουλίου, ραντεβού με το ελληνικό κοινό, στο 7ο Programmatic Advertising Conference. Το συνέδριο, το οποίο θα πραγματοποιηθεί διαδικτυακά, θα εστιάσει σε σειρά θεμάτων, όπως το «cookieless» επερχόμενο οικοσύστημα, η επενδυτική στρατηγική σε δεξιότητες, υποδομή και εργαλεία, τα νέα δεδομένα σε στόχευση και η εισαγωγή Κώδικα Δεοντολογίας για την αγορά.

Από την διεθνή αγορά, θα μιλήσουν οι: Dr Daniel Knapp (IAB Europe), Karen Eccles (The Telegraph), Gawain Owen (Jellyfish), Michela Galeazzi (CairoRcs Media), George Zalokostas (Danone UK & Ireland), Elzbieta Kondziola (IAB Poland), Malgorzata Walendziewska (IAB Poland) και Vytautas Paukstys (Eskimi). Από την ελληνική αγορά θα συμμετάσχουν οι Κατερίνα Μίτσελλ (Phaistos Networks), Γαληνός Γιαγλής (OCM/Teads), Γιώργος Γεωργακόπουλος (ADACS), ενώ σε συζήτηση πάνελ για το Programmatic στην Ελλάδα θα πάρουν μέρος οι: Σπύρος Ζαβιτσάνος (The Nielsen Company), Ναταλία Αφεντουλίδου (BGM OMD), Ντέπυ Παπάζογλου (24 Media), Σάββας Βιτάλης (Antenna TV) και Αλίκη Κοντζαμάνη (ΟΠΑΠ). Περισσότερες λεπτομέρειες στο www.programmatic.gr.