Η ελληνική αγορά συναντιέται και πάλι, για 9η συνεχή χρονιά, στο καθιερωμένο Programmatic Advertising Conference, την Πέμπτη 6 Ιουλίου, στο Αμφιθέατρο της ΟΤΕΑcademy. Μετά από διάλειμμα τριών ετών, λόγω της πανδημίας, το συνέδριο επιστρέφει σε φυσικό χώρο και φιλοξενεί διεθνείς και Έλληνες ομιλητές, που θα παρουσιάσουν τις τελευταίες εξελίξεις από τον χώρο του Programmatic.

Από τη διεθνή αγορά, το «παρών» στο συνέδριο θα δώσει για άλλη μία φορά ο Dr Daniel Knapp, Chief Economist του IAB Europe, ενώ το «sell side» θα εκπροσωπήσουν οι Robert Blanck, General Manager E-Commerce & Advertising του κορυφαίου ευρωπαϊκού Publishing Group Axel Springer και Maylis Chevalier, Director of Innovation and Digital Product του ισπανικού ομίλου Vocento.

Από πλευράς «buy-side», θα μιλήσει η διακεκριμένη Clare O’Brien, του βρετανικού συνδέσμου διαφημιζομένων ISBA και ο James Trott της Matterkind.

Στη διάρκεια του συνεδρίου θα πραγματοποιηθεί συζήτηση πάνελ με κορυφαία στελέχη της ελληνικής αγοράς που θα εξετάσουν τον βαθμό ωριμότητας της ελληνικής αγοράς σε όλο το value chain, τα εμπόδια ανάπτυξης αλλά και τις δυνητικές ευκαιρίες καθώς και τις εκτιμήσεις για τους επόμενους 12 μήνες. Το συνέδριο τελεί υπό την αιγίδα των ΣΔΕ και ΙΑΒ Hellas. Περισσότερα στο programmatic.gr.