Ευκαιρία για τη δημιουργία ενός νέου data-led μοντέλου με επίκεντρο τον σεβασμό στον καταναλωτή

Την Παρασκευή, 4 Δεκεμβρίου, πραγματοποιήθηκε remotely το 8ο Digital Session ΣΔΕ, με θέμα «Goodbye Cookies! What comes next?». Τα μέλη της ομάδας Digital του ΣΔΕ εξέτασαν το θέμα της κατάργησης των 3rd party cookies από τη σκοπιά των διαφημιζομένων και παρουσίασαν τους λόγους που οδήγησαν στην κατάργηση, τις επιπτώσεις στα digital media, τις πιθανές εναλλακτικές λύσεις και τον τρόπο που μπορούν οι διαφημιζόμενοι να προετοιμαστούν.

Στο session, το οποίο παρακολούθησαν 70 σχεδόν στελέχη από τις εταιρείες μέλη του Συνδέσμου, κατέθεσαν ακόμα τις απόψεις τους μέσω σύντομων video διεθνείς θεσμικοί και εκπρόσωποι της ελληνικής αγοράς. Το session ξεκίνησε με την Ντέμη Καζάση, η οποία τόνισε ότι η κατάργηση των 3rd party cookies δεν προέκυψε ξαφνικά, αλλά είναι φυσική συνέπεια της λειτουργίας του ψηφιακού οικοσυστήματος που οδηγείται σε ολοένα και μεγαλύτερη διαφάνεια, έλεγχο και προστασία των προσωπικών δεδομένων των καταναλωτών.

Ο Πάνος Μήλιας παρουσίασε τις προκλήσεις που δημιουργεί η κατάργηση των 3rd party cookies, οι Βάσω Μαργέλου και Μαριάνα Κορδοπάτη διευκρίνισαν ότι, μέχρι στιγμής, έτοιμες λύσεις δεν υπάρχουν, διαφαίνονται ωστόσο κάποιες κατευθύνσεις, ενώ η Γενική Διευθύντρια του ΣΔΕ, Νερίνα Κομιώτη, αναφέρθηκε σε προτροπή της Παγκόσμιας Ομοσπονδίας Διαφημιζομένων για την καλλιέργεια ενός νέου mindset που βάζει πριν από όλα τους ανθρώπους και όχι τα δεδομένα.