Η συνεργασία θα αξιοποιήσει τη θέση της Havas στη Vivendi, προκειμένου να έχει πρόσβαση στις δυνατότητες που προσφέρει η σύνδεση με εταιρείες όπως το Universal Music Group. Η απόφαση αυτή έχει ως στόχο «τη βέλτιστη προσέγγιση νέων κοινών millennial ταξιδιωτών», στηριζόμενη σε ολοκληρωμένες εμπειρίες μέσα από χορηγίες, προσφορά περιεχομένου και αποκλειστικές ευκαιρίες για τα μέλη.

Η Lindsay Nelson, President of Core Experience για την TripAdvisor, δήλωσε σχετικά: «Ως brand που συστηματικά εξυπηρετεί τις ανάγκες της παγκόσμιας κοινότητάς του για 20 χρόνια, το TripAdvisor του μέλλοντος θα είναι μια εξατομικευμένη και ψηφιακά προσανατολισμένη πλατφόρμα, relevant σε μια νέα γενιά ταξιδιωτών».

Από την πλευρά του, ο Peter Mears, Global Chief Executive του Havas Media Group, προσέθεσε: «Η ευκαιρία να αποδείξουμε τη δυνατότητα της Havas Media στην οικοδόμηση brands με νόημα και μάλιστα σε συνδυασμό με τις δυνατότητες της Vivendi στους τομείς της μουσικής, του gaming, του publishing και των live εμπειριών εδραιώνει τη μοναδικότητα της θέσης μας στην αγορά».

Μέχρι πρότινος, η All Response Media χειριζόταν τα media στη Μ. Βρετανία και η Havas Edge τον λογαριασμό στις ΗΠΑ. Η TripAdvisor βρίσκεται εν μέσω spec και για τον δημιουργικό λογαριασμό της, σε συνάρτηση με τις εξελίξεις στο κομμάτι των media.
(Πηγή: TheDrum)