Για την ψηφιακή του προβολή

Στο ευρύτερο πλαίσιο της εννιάμηνης επικοινωνιακής στρατηγικής που σχεδιάστηκε και υλοποιείται από το τμήμα Digital Marketing της Generation Y, στόχος είναι να αναδειχθούν το brand και τα ανταγωνιστικά του πλεονεκτήματα (USPs). Τη νέα ψηφιακή εποχή για το Κτήμα Γκλίναβος εγκαινίασε η πρώτη καμπάνια branding, «8 λόγοι για να επιλέξεις Γκλίναβο», η οποία συστήνει μαζικά στο κοινό το brand και τον άνθρωπο πίσω από αυτό. Σημείο αναφοράς της καμπάνιας αποτελεί το microsite TheBestReason.gr. Επιπρόσθετα, η ιστορία του brand περιγράφεται μέσα από ολιγόλεπτο βίντεο στο οποίο πρωταγωνιστεί ο Λευτέρης Γκλίναβος και διαδραματίζεται στη Ζίτσα Ιωαννίνων, το οποίο έχει προσελκύσει πάνω από 1.500.000 views και κέρδισε και το βραβείο WEBx Award στην κατηγορία Best Use of Video. Η εκκίνηση του προγράμματος της digital προώθησης ξεκίνησε τον Οκτώβριο του 2016 και αναμένεται να ολοκληρωθεί μέσα από μια σειρά από δημιουργικές καμπάνιες, στις αρχές του καλοκαιριού.