Έναντι 540 εκατ. δολαρίων

[Λονδίνο] Η AKQA είναι ένα από τα κορυφαία ανεξάρτητα digital agencies στον κόσμο και διαθέτει στο πελατολόγιό της brands όπως οι Nika, Google, Unilever, Delta, Microsoft Xbox και Gap. Αν, εν τέλει, εγκριθεί η εξαγορά και δη στο ποσό που έχει διαρρεύσει, η συγκεκριμένη εξαγορά θα είναι η μεγαλύτερη που αφορά σε digital agency. Η προηγούμενη εξαγορά-ρεκόρ ήταν αυτή της Razorfish από την Publicis Groupe το 2009, η οποία είχε ανέλθει στα 500 εκατ. δολάρια. Ένα χρόνο αργότερα ενδιαφέρθηκε η Dentsu για την πολυβραβευμένη AKQA και μάλιστα φερόταν διατεθειμένη να δαπανήσει 600 εκατ. δολάρια, ωστόσο οι επαφές δεν προχώρησαν. Όπως δήλωσε ο Sir Martin Sorrell, CEO της WPP, «είμαστε κατενθουσιασμένοι που θα υποδεχτούμε την τεχνολογικά πρωτοπόρα ομάδα της AKQA. Θαυμάζαμε τη δημιουργικότητα και την τεχνογνωσία τους εδώ και πολλά χρόνια, το ίδιο και τις εξαιρετικά αποτελεσματικές και βραβευμένες καμπάνιες τους».