Η Jaguar Land Rover ξεκίνησε συνεργασία με την Accenture Interactive, η οποία θα συνδράμει με την Spark44, το joint-venture agency της JLR, στον ψηφιακό μετασχηματισμό του global marketing της αυτοκινητοβιομηχανίας.

Η Accenture Interactive θα βοηθήσει την JLR να παρουσιάσει μια πιο προσωποποιημένη καταναλωτική εμπειρία, με τη δημιουργικότητα και την τεχνολογία στον πυρήνα της. Η JLR αποσκοπεί στην δημιουργία ενός νέου bespoke μοντέλου όπου η Spark44 και η Accenture Interactive θα συνεργάζονται, με την πρώτη να επικεντρώνεται στο creative strategy και execution και τη δεύτερη να παρέχει στρατηγική customer experience σε διάφορες media πλατφόρμες. Και οι δυο μαζί θα βελτιώσουν το αγοραστικό ταξίδι και την εμπειρία ιδιοκτησίας αυτοκινήτου του πελάτη.

Ο Felix Brautigam, Chief Commercial Officer της JLR, δήλωσε: «Σκοπός της στρατηγικής μας είναι να μεταμορφώσουμε την Jaguar Land Rover σε μια luxury επιχείρηση η οποία θα οδηγείται από τις ανάγκες του πελάτη. Ένα προσωποποιημένο στον πελάτη αγοραστικό ταξίδι, είναι σημαντικό για την περαιτέρω ενδυνάμωση των Jaguar και Land Rover, ως ξεχωριστά και διακριτά brands». Η Dentsu International θα συνεχίσει να διαχειρίζεται το media buying
για την JLR. (Πηγή: Campaign)