Την Πέμπτη 4 Ιουλίου θα λάβει χώρα στο Αμφιθέατρο της OTEAcademy το ετήσιο Programmatic Advertising Conference που διοργανώνει η Boussias Events.

Με κεντρικό θέμα «The (big) changes. The (bigger) opportunities», το συνέδριο απευθύνεται σε διαφημιζόμενους, agencies και εκδότες με στόχο να παρέχει ενημέρωση για τις πλέον πρόσφατες διεθνείς τάσεις αλλά και για καινοτόμες πρακτικές (τόσο από το buy side όσο και από το sell side), στο πλαίσιο των νέων τεχνολογικών αλλά και κανονιστικών δεδομένων που επηρεάζουν δραστικά το μεσοπρόθεσμο επιχειρηματικό και εμπορικό μοντέλο όλων των εμπλεκόμενων μερών.

Οι διεθνείς keynote ομιλητές, προερχόμενοι τόσο από θεσμικούς οργανισμούς όσο και από κορυφαίες εταιρείες του κλάδου τους, θα εξετάσουν σειρά επιμέρους θεμάτων, όπως τις νέες «post 3rd party cookie» στρατηγικές, τον αντίκτυπο (και την ευκαιρία) του ΑΙ, τη νέα έμφαση σε creativity, contextual targeting αλλά και attention, καθώς και την ανερχόμενη αγορά των retail media. Παράλληλα, θα συζητηθούν ζητήματα όπως το sustainability, η μετάβαση από omniformat σε omnichannel αλλά και τα εξελισσόμενα μοντέλα συνεργασίας στο πλαίσιο του supply/demand path optimization.