Και αν τις καθημερινές της εβδομάδας 24-30 Οκτωβρίου δεν υπήρχαν ουσιαστικές ανακατατάξεις, το Σαββατοκύριακο 29 και 30 Οκτωβρίου οι αλλαγές ήταν σημαντικές. Το Mega παρέμεινε μεν στην 1η θέση και τις δύο αυτές ημέρες (με μερίδιο 16,2% και 18,6%, αντίστοιχα), ωστόσο το Σάββατο 29 Οκτωβρίου στη 2η θέση πέρασε το Star, με 14,6%, στην 3η ο Alpha, με 14,3%, ενώ ο ΑΝΤ1 υποχώρησε στην 4η θέση, με μερίδιο 12,8%.

Την Κυριακή 30 Οκτωβρίου δε, στη δεύτερη θέση πέρασε ο Alpha, με 16,2%, τρίτο ήταν το Star, με 13,4%, ενώ ο ΑΝΤ1 παρέμεινε στην 4η θέση, με μερίδιο 12,8%.Τα στοιχεία επιβεβαιώνουν το διαφορετικό status που δημιουργείται στην τηλεθέαση του 15-44 τα σαββατοκύριακα, η οποία δεν συμβαδίζει με το αντίστοιχο status των καθημερινών μετρήσεων.

Η δεύτερη θέση του Star το Σάββατο είχε ως όχημα την ισχυρή μεσημβρινή ζώνη του καναλιού με ξένες κωμικές σειρές [Τα φιλαράκια (μέχρι και 21,2%), The Bing Bang Theory (18,8%)] και την ξένη ταινία [French Kiss (17,2%)], τη βραδινή ξένη ταινία «Σκυλομπερδέματα» (μερίδιο μέχρι και 21,7%) και την ελληνική ταινία με τίτλο «Eurotrip» (21,9%).

Όσον αφορά στον Alpha, η 2η θέση της Κυριακής 30 Οκτωβρίου, προήλθε από την υψηλή τηλεθέαση της μετάδοσης Formula 1 (μέχρι και 24,0% έφθασε), του απογευματινού δελτίου ειδήσεων (έως και 21,4%), αλλά και του βραδινού ChartShow με τη Ναταλία Γερμανού, που απέσπασε μέχρι και 31,6%.

 ΗΜΕΡΗΣΙΑ TΗΛΕΘΕΑΣΗ ΣΤΟ ΚΟΙΝΟ 15-44 (%)

 Tηλεοπτικό κανάλι  Πέμπτη
27 Οκτωβρίου
 Παρασκευή
28 Οκτωβρίου
 Σάββατο
29 Οκτωβρίου
 Κυριακή
30 Οκτωβρίου
 Σύνολο εβδομάδας
24-30 Οκτωβρίου
 Mega  20,1  19,9  16,2  18,6  18,4
 ANT1  16,1  16,0  13,5  12,8  16,4
 Alpha  14,1  13,4  14,3  16,2  15,0
 Star  13,0  13,1  14,6  13,4  12,9
 Alter  5,7  6,8  8,0  6,4  8,1
 Σκάι  7,9  6,1  5,5  5,9  6,2
 ΝΕΤ  5,5  4,5  5,1  5,1  4,4
 ΕΤ-1  1,6  1,8  1,4  1,0  1,3

 Πηγή: Nielsen Audience Measurement