Και αν τις καθημερινές της εβδομάδας 24-30 Οκτωβρίου δεν υπήρχαν ουσιαστικές ανακατατάξεις, το Σαββατοκύριακο 29 και 30 Οκτωβρίου οι αλλαγές ήταν σημαντικές. Το Mega παρέμεινε μεν στην 1η θέση και τις δύο αυτές ημέρες (με μερίδιο 16,2% και 18,6%, αντίστοιχα), ωστόσο το Σάββατο 29 Οκτωβρίου στη 2η θέση πέρασε το Star, με 14,6%, στην 3η ο Alpha, με 14,3%, ενώ ο ΑΝΤ1 υποχώρησε στην 4η θέση, με μερίδιο 12,8%.
Την Κυριακή 30 Οκτωβρίου δε, στη δεύτερη θέση πέρασε ο Alpha, με 16,2%, τρίτο ήταν το Star, με 13,4%, ενώ ο ΑΝΤ1 παρέμεινε στην 4η θέση, με μερίδιο 12,8%.Τα στοιχεία επιβεβαιώνουν το διαφορετικό status που δημιουργείται στην τηλεθέαση του 15-44 τα σαββατοκύριακα, η οποία δεν συμβαδίζει με το αντίστοιχο status των καθημερινών μετρήσεων.
Η δεύτερη θέση του Star το Σάββατο είχε ως όχημα την ισχυρή μεσημβρινή ζώνη του καναλιού με ξένες κωμικές σειρές [Τα φιλαράκια (μέχρι και 21,2%), The Bing Bang Theory (18,8%)] και την ξένη ταινία [French Kiss (17,2%)], τη βραδινή ξένη ταινία «Σκυλομπερδέματα» (μερίδιο μέχρι και 21,7%) και την ελληνική ταινία με τίτλο «Eurotrip» (21,9%).
Όσον αφορά στον Alpha, η 2η θέση της Κυριακής 30 Οκτωβρίου, προήλθε από την υψηλή τηλεθέαση της μετάδοσης Formula 1 (μέχρι και 24,0% έφθασε), του απογευματινού δελτίου ειδήσεων (έως και 21,4%), αλλά και του βραδινού ChartShow με τη Ναταλία Γερμανού, που απέσπασε μέχρι και 31,6%.
ΗΜΕΡΗΣΙΑ TΗΛΕΘΕΑΣΗ ΣΤΟ ΚΟΙΝΟ 15-44 (%) |
|||||
Tηλεοπτικό κανάλι | Πέμπτη 27 Οκτωβρίου |
Παρασκευή 28 Οκτωβρίου |
Σάββατο 29 Οκτωβρίου |
Κυριακή 30 Οκτωβρίου |
Σύνολο εβδομάδας 24-30 Οκτωβρίου |
Mega | 20,1 | 19,9 | 16,2 | 18,6 | 18,4 |
ANT1 | 16,1 | 16,0 | 13,5 | 12,8 | 16,4 |
Alpha | 14,1 | 13,4 | 14,3 | 16,2 | 15,0 |
Star | 13,0 | 13,1 | 14,6 | 13,4 | 12,9 |
Alter | 5,7 | 6,8 | 8,0 | 6,4 | 8,1 |
Σκάι | 7,9 | 6,1 | 5,5 | 5,9 | 6,2 |
ΝΕΤ | 5,5 | 4,5 | 5,1 | 5,1 | 4,4 |
ΕΤ-1 | 1,6 | 1,8 | 1,4 | 1,0 | 1,3 |
Πηγή: Nielsen Audience Measurement |