Με μέσο όρο επένδυσης τα 35-40 εκατ. ευρώ ανά σταθμό μόνο για πρόγραμμα και χωρίς να έχει σημειωθεί η άνοδος που αναμενόταν στο ύψος της δαπάνης για την τηλεόραση, οι πέντε βασικοί πανελλαδικοί παίκτες ΑΝΤ1, Alpha, Star, Σκάι και Open προσφέρουν πρωτότυπο περιεχόμενο σχεδόν σε όλες τις ζώνες. Σχεδόν το 80% της πίτας θα διαμοιραστεί ανάμεσα στους «big 5» σε ένα τοπίο μάλλον αχαρτογράφητο, με την αγορά να προετοιμάζεται για ανατροπές και εκπλήξεις και τη μάχη για έσοδα να εξελίσσεται σε κανονικό χρηματιστήριο.

«Είμαστε έτοιμοι για εκπλήξεις» δηλώνουν στελέχη από την πλευρά των media agencies, καθώς, εκτός από τη γενική εικόνα, την εξέλιξη του tv buying θα καθορίσει και η καθημερινή πορεία κάθε εκπομπής. Παράλληλα, επειδή δεν υπάρχει ακόμα ουσιαστική ανάπτυξη και άνοδος στη διαφημιστική πίτα, μένει να φανεί εάν όλοι οι παίκτες θα μπορέσουν να βγάλουν τα έσοδα με βάση το κόστος της επένδυσής τους και πώς οι συνθήκες αυτές θα διαμορφώσουν τις τιμές. Περισσότερα για τη νέα τηλεοπτική σεζόν στο «Media Views» του Marketing Week που κυκλοφορεί τη Δευτέρα 9 Σεπτεμβρίου.