Το κορυφαίο αθλητικό γεγονός που επιστρέφει σε ελεύθερη συχνότητα τον Ιούνιο, αλλάζει τα δεδομένα του ανταγωνισμού και φέρνει αέρα ενίσχυσης της διαφημιστικής δαπάνης. Ο ΑΝΤ1 μεταμορφώνει όλο του το πρόγραμμα για να μεταδώσει το ποδοσφαιρικό υπερθέαμα με συνολικά 51 αγώνες από τα γήπεδα της Ευρώπης, ενώ ο Σκάι διατηρεί «απέναντι» το Survivor, διεκδικώντας μερίδα του λέοντος. Μάχη μέχρις εσχάτων με στόχευση στο ανδρικό κοινό.

Τα εξ αναβολής μεγάλα αθλητικά γεγονότα που αναμένονται τους επόμενους μήνες αναζωπυρώνουν τις ελπίδες της τηλεοπτικής αγοράς για μεγαλύτερο boost της διαφημιστικής δαπάνης με τρόπο που θα ευνοήσει όλους τους επιμέρους παίκτες. Στην πρώτη γραμμή διεκδίκησης μεγάλων διαφημιστικών πακέτων με σημαντικές αξιώσεις βρίσκεται ο ΑΝΤ1, ο οποίος επένδυσε ποσό της τάξεως των 10 εκατ. ευρώ για να εξασφαλίσει τα δικαιώματα μετάδοσης του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος και φέρνει τους συνολικά 51 αγώνες του Euro σε ελεύθερη συχνότητα για πρώτη φορά μετά από πολλά χρόνια.

Ο όμιλος ΑΝΤ1 έχει ήδη κλείσει διαφημιστικά πακέτα με μεγάλους διαφημιζόμενους και χορηγούς που τοποθετούνται μαζικά στους αγώνες του Euro με βασική στόχευση στα ανδρικά κοινά. Στον αντίποδα της μάχης για τηλεθέαση και διαφημιστικά έσοδα θα βρεθεί το Survivor στον Σκάι, το οποίο σε ό,τι αφορά το αγωνιστικό του μέρος απευθύνεται επίσης σε παρόμοια κοινά, ενώ θα διανύει την τελική ευθεία πριν το μεγάλο τελικό εν μέσω… Euro. Τα… γκολπόστ για το μεγάλο τηλεοπτικό ντέρμπι έχουν ήδη στηθεί και ο αγώνας αναμένεται με μεγάλο ενδιαφέρον.

ΟΛΙΚΗ ΑΛΛΑΓΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΛΟΓΩ EURO
Για να αξιοποιήσει το δυνατό asset, ο ΑΝΤ1 υψώνει ψηλά τη σημαία του Euro και πέφτει με ορμή στα γήπεδα των 12 πόλεων όπου θα διεξαχθούν οι αναμετρήσεις του κορυφαίου πρωταθλήματος, περιστρέφοντας όλο του το πρόγραμμα στους ρυθμούς της «στρογγυλής θεάς». Από το βράδυ της 11ης Ιουνίου έως και τον μεγάλο τελικό της 11ης Ιουλίου, ο ΑΝΤ1 θα μεταδίδει στην πρώτη φάση 3 αγώνες την ημέρα, έναν στις 16.00, έναν στις 19.00 και έναν στις 22.00. Μάλιστα, λόγω του ότι σε κάποιες ημέρες θα συμπίπτουν στην ίδια ζώνη μετάδοσης περισσότεροι από ένας αγώνες, ο όμιλος ΑΝΤ1 θα αξιοποιήσει και το «αδελφάκι» Μακεδονία TV για να μεταδίδει παράλληλα σε ζωντανή μετάδοση κάθε λεπτό ποδοσφαιρικής δράσης.

Ο αγώνας που μεταδίδεται ζωντανά από το Μακεδονία TV θα μεταδίδεται μετά τα μεσάνυχτα σε επανάληψη και στον ΑΝΤ1. Το σύνολο της prime time του σταθμού («Άγριες Μέλισσες», «Παρουσιάστε» κ.λπ.) αλλά και τα τηλεπαιχνίδια της απογευματινής ζώνης (Still standing και 5Χ5), θα ολοκληρωθούν πριν την έναρξη του Euro, ενώ και το κεντρικό δελτίο ειδήσεων του σταθμού θα μετακινηθεί εκτάκτως στις 18.00.

ΕΙΔΙΚΕΣ ΕΚΠΟΜΠΕΣ ΚΑΙ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΤΗ NOVA
Εκτός από τους αγώνες καθαυτούς, το πρόγραμμα του ΑΝΤ1 θα εμπλουτιστεί και από ειδικές εκπομπές θεματολογίας Euro, σε πλαίσιο pre-game και post-game προγράμματος με αμιγώς αθλητικά, αλλά και χιουμοριστικά στοιχεία. Ενδεικτικό του στίγματος που επιθυμεί να δώσει ο ΑΝΤ1 είναι ότι θα αξιοποιήσει σε κεντρικό ρόλο, παρουσιαστές με ισχυρό έρεισμα στο νεανικό κοινό, όπως ο Φάνης Λαμπρόπουλος ο οποίος αναλαμβάνει εκπομπή, ο Νικόλας Ράπτης και ο Γιώργος Λέντζας, ενώ στο αμιγώς αθλητικό κομμάτι αναλαμβάνει δράση ο Αντώνης Καρπετόπουλος. Για την παραγωγή του αθλητικού προγράμματος και των ειδικών εκπομπών σχολιασμού, ο ΑΝΤ1 έκλεισε συμφωνία συνεργασίας με τη Nova, η οποία θα αναλάβει την εκτέλεση παραγωγής των αθλητικών εκπομπών παραχωρώντας στο πλαίσιο της συνεργασίας στούντιο και αθλητικούς δημοσιογράφους για την περιγραφή των αγώνων του Euro.

ΟΙ ΠΑΙΚΤΕΣ ΣΤΗΝ ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΗ «ΣΕΝΤΡΑ»
Η έλευση του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος μετά μάλιστα και από αναβολή ενός έτους λόγω πανδημίας, αυξάνει το ενδιαφέρον του ποδοσφαιρόφιλου και όχι μόνο κοινού, ενώ αλλάζει σημαντικά και τα δεδομένα του σφοδρού ανταγωνισμού ανάμεσα στα κανάλια. Πώς διαμορφώνεται το τηλεοπτικό τοπίο τον Ιούνιο; Σύμφωνα με πληροφορίες, ένα από τα προγράμματα με την μεγαλύτερη επιτυχία της φετινής σεζόν, το Master chef στο Star δεν θα βρεθεί σε ευθεία αντιπαράθεση με το Euro, καθώς ο τελικός του ριάλιτι μαγειρικής θα μεταδοθεί στα τέλη Μαΐου. Αντιθέτως, το Survivor το οποίο έκανε πρεμιέρα στις 27 Δεκεμβρίου του 2020 και θα συμπληρώνει… μισό χρόνο μετάδοσης με διάρκεια μαμούθ, δεν θα κατεβάσει τα ρολά πριν την έναρξη του Euro.

ΚΑΙ «ΑΠΕΝΑΝΤΙ» ΤΟ SURVIVOR ΣΤΗΝ ΤΕΛΙΚΗ ΕΥΘΕΙΑ
Σύμφωνα με πληροφορίες, ο Σκάι σε συνεργασία με την AcunMedya που εκτελεί την παραγωγή του ριάλιτι επιβίωσης, αποφάσισαν να το ολοκληρώσουν όσο πιο αργά γίνεται και να αναδείξουν τον μεγάλο τελικό στα τέλη Ιουνίου. «Είναι βέβαιο ότι το Survivor θα συμπέσει για κάποιες ημέρες με το Euro», αναφέρουν πηγές από το Φάληρο. Ήδη αναζητούνται κενές ημέρες στις οποίες θα υπάρξει παύση στην αγωνιστική δράση στα γήπεδα της Ευρώπης, ώστε τουλάχιστον ο μεγάλος τελικός του Survivor να μη βρεθεί απέναντι από «καυτό» ματς, ενώ οι ιθύνοντες του Σκάι σχεδιάζουν ειδικό προγραμματισμό με εκπλήξεις για την τελευταία εβδομάδα του Survivor.

ΕΞΤΡΑ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΗ ΔΑΠΑΝΗ
Θετικό effect για όλη την τηλεοπτική αγορά εκτιμάται ότι θα έχει η έλευση του Euro που θα ευνοήσει την ευρύτερη άνοδο της διαφημιστικής δαπάνης όχι μόνο για τον ΑΝΤ1, που επωμίζεται το κόστος της μεγάλης αυτής επένδυσης για τα τηλεοπτικά δικαιώματα της διοργάνωσης. «Τα αθλητικά γεγονότα που αναβλήθηκαν πέρυσι, “κουβαλάνε” μια δαπάνη από διάφορους χορηγούς και πολυεθνικούς πελάτες η οποία θα μπει έξτρα στην όποια δαπάνη θα γινόταν», αναφέρει έμπειρo στέλεχος της αγοράς και συμπληρώνει: «Θεωρητικά θα επηρεάσει θετικά όλους τους σταθμούς γιατί θα γίνει counter programming, o ANT1 θα ωφεληθεί σημαντικά στα ανδρικά κοινά απορροφώντας ένα σημαντικό μέρος της δαπάνης από στοιχηματικές, ποτά, αυτοκίνητα, ενώ όποιοι σταθμοί έχουν άλλο προϊόν με στόχευση στο γυναικείο κοινό, θα απορροφήσουν την υπόλοιπη δαπάνη».

Η επιστροφή της TV στα μεγάλα αθλητικά γεγονότα και μάλιστα σε ελεύθερη συχνότητα, θα φέρει επιπλέον έσοδα στον σταθμό που σηκώνει το βάρος του κορυφαίου live event, ενώ αφήνει παράλληλα ελεύθερο το πεδίο στους υπόλοιπους.