Με στόχο να αυξήσει το reach του ομίλου παγκοσμίως, ο όμιλος Αntenna συνεχίζει τις στρατηγικές κινήσεις επένδυσης σε κολοσσούς media με την εξαγορά όλων των καναλιών της Sony σε 12 χώρες της κεντρικής και ανατολικής Ευρώπης, ενώ σχεδιάζει και περαιτέρω επέκταση των on demand πλατφορμών και σε άλλες χώρες. Ένας από τους στόχους είναι τα νέα κανάλια να γίνουν «όχημα» για εξαγωγή ελληνικών σειρών σε διεθνές κοινό.

Την προσεκτικά σχεδιασμένη επεκτατική του στρατηγική και τη διαρκώς εντεινόμενη διεθνή εξωστρέφεια με καίριες επενδύσεις επιβεβαιώνει ο όμιλος Antenna μετά την ανακοίνωση της μεγάλης εξαγοράς όλων των καναλιών της Sony Pictures στην κεντρική και Ανατολική Ευρώπη. Με κεντρικό στόχο να αυξήσει το συνολικό reach του ομίλου παγκοσμίως, ο Antenna σφράγισε τη συμφωνία με την οποία αποκτά 22 κανάλια και δύο συνδρομητικές ψηφιακές πλατφόρμες σε συνολικά 12 χώρες που καλύπτουν ένα πληθυσμό άνω των 100 εκατομμυρίων, ενώ οι υπηρεσίες on demand έχουν 90% διείσδυση με περισσότερους από 24 εκατομμύρια συνδρομητές σε δώδεκα χώρες (Πολωνία, Ουγγαρία, Τσεχία, Ρουμανία, Βουλγαρία, Σλοβακία, Κροατία, Σερβία, Σλοβενία, Βοσνία Ερζεγοβίνη, Βόρεια Μακεδονία και Μαυροβούνιο).

Διαπραγματεύσεις 12 μήνες
Το μεγάλο deal του ομίλου Antenna που αποτελεί συνέχεια μιας επεκτατικής στρατηγικής η οποία «χτίστηκε» βήμα-βήμα, «ψήνεται» εδώ και μήνες. Σύμφωνα με πληροφορίες, οι διαπραγματεύσεις για την εξαγορά όλων των καναλιών που πολυεθνικού κολοσσού Sony στην κεντρική και Ανατολική Ευρώπη, ξεκίνησαν μέσα στο 2020 και διήρκησαν πάνω από έναν χρόνο με επαφές ανά τον κόσμο, από το Λονδίνο έως τις πρωτεύουσες των χωρών νεοαποκτηθέντων καναλιών και έως το Τόκιο όπου εδρεύει η Sony. Εχοντας επενδύσει ήδη σε εταιρείες όπως το Twitter, το Facebook και το Spotify από τα πρώτα χρόνια λειτουργίας του, τα σχέδια επέκτασης του Antenna δεν τελειώνουν εδώ.

Και περιεχόμενο ΑΝΤΕΝΝΑ στις διεθνείς πλατφόρμες
Ο Antenna βάζει στόχο να ενισχύσει τα κανάλια και τις ψηφιακές πλατφόρμες τύπου Netflix (που εξαγόρασε από την Sony) με ειδησεογραφικό και ψυχαγωγικό περιεχόμενο. Με την εξαγορά των δύο συνδρομητικών πλατφορμών ο όμιλος Antenna αποκτά πλήρες και σεταρισμένο μείγμα προγράμματος πρωτότυπων παραγωγών από μεγάλα στούντιο όπως η Sony Pictures, CBS, Warner Bros, Disney και NBC Universal. Τα κανάλια αυτά θα εμπλουτίσουν περαιτέρω το περιεχόμενό τους με ειδησεογραφικές και ψυχαγωγικές εκπομπές από εταιρείες που ανήκουν ή συνεργάζονται με τον Antenna. Συνδυάζοντας διπλή ιδιότητα ως κάτοχος μεγάλων brands εταιρειών media αλλά και πάροχος περιεχομένου, ο διεθνής όμιλος στοχεύει να γίνει το όχημα για δικές του παραγωγές να «αγγίξουν» ένα ευρύτερο κοινό.

«Διεθνείς»… μέλισσες
Αν και το μεγαλύτερο μέρος του ομίλου Antenna βρίσκεται πλέον εκτός συνόρων, η βάση και η «καρδιά» του χτυπά στη χώρα μας. Σύμφωνα με πληροφορίες, ανάμεσα στα σχέδια του Antenna Group είναι η εξαγορά των 22 καναλιών και των συνδρομητικών υπηρεσιών on demand να έχει και εγχώριο «αποτύπωμα»: Να αποτελέσει πλατφόρμα μέσω της οποίας θα έχουν τη δυνατότητα για διεθνή ανάδειξη σειρές και εκπομπές Ελλήνων δημιουργών. Μέσω των καναλιών αλλά και των συνδρομητικών πλατφορμών που εξαγοράστηκαν από τον όμιλο Antenna, ελληνικές σειρές όπως οι «Άγριες Μέλισσες» θα μπορέσουν να απευθυνθούν σε διεθνές κοινό άνω των 100 εκατομμυρίων τηλεθεατών και να αποτελέσουν εξαγώγιμο πολιτιστικό κεφάλαιο.

Πλάνα επέκτασης
Με παρουσία σε τρεις ηπείρους, ο διεθνής όμιλος Antenna συνεχίζει εντατικά τις επενδύσεις και την επιχειρηματική δραστηριότητα σε Βόρεια Αμερική, Ευρώπη και Αυστραλία, ενώ μέσω της συνεργασίας του με κολοσσούς media ανοίγει τα σύνορά του για παραγωγές εκτός συνόρων, αλλά και εξαγωγές των εγχώριων προϊόντων του σε διεθνές κοινό.
Στο πλαίσιο αυτό, το αμέσως προσεχές διάστημα, θα ανακοινωθούν και άλλες στρατηγικές κινήσεις από τον όμιλο Antenna. Σύμφωνα με πληροφορίες, πολύ σύντομα αναμένεται να ολοκληρωθούν και να δημοσιοποιηθούν και άλλες εξαγορές και διεθνείς συνεργασίες στον ευρωπαϊκό χώρο, οι οποίες θα αφορούν συνδρομητικές πλατφόρμες τύπου Netflix, καθώς και εταιρείες παραγωγής. Ξεκινώντας σχεδόν από την πρώτη χρονιά της ίδρυσής του, ο Antenna έχει έντονη επιχειρηματική δραστηριότητα στη Νοτιοανατολική Ευρώπη, με στρατηγικής σημασίας κινήσεις και άκρως επιτυχημένα deal. Υπενθυμίζεται ότι το 1990 εξαγόρασε τη Nova TV στη Βουλγαρία έναντι 3 εκατομμυρίων δολαρίων, και 18 χρόνια μετά και ενώ έφτασε να είναι το δεύτερο κανάλι στη χώρα, το πούλησε στη Modern Times Group έναντι 970 εκατομμύρια δολάρια, ενώ αντίστοιχες επιχειρηματικές κινήσεις έγιναν το 2010 σε Σερβία και Μαυροβούνιο, το 2013 στη Σλοβενία και το 2014 στη Ρουμανία.

Στρατηγικές συμφωνίες και για ΑΝΤ1+
Και ενώ ο όμιλος συνεχίζει τις εξαγορές διεθνώς, βήμα-βήμα προχωρά και το στήσιμο της εγχώρια συνδρομητικής πλατφόρμας ΑΝΤ1+ που αναμένεται να λανσαριστεί τους προσεχείς μήνες. Στη «φαρέτρα» της θα έχει πρωτότυπο περιεχόμενο μυθοπλασίας όπως τη σειρά «Σέρρες» του Γιώργου Καπουτζίδη που βρίσκεται σε εντατικά γυρίσματα, αλλά και αποκλειστικό περιεχόμενο από τη διεθνή αγορά. Στο πλαίσιο των διεθνών του επαφών, ο Antenna προχωρά σε συμφωνία με το NBC με την οποία θα εξασφαλίσει τα δικαιώματα μετάδοσης σειρών και ταινιών που στην Αμερική διατίθενται αποκλειστικά στη συνδρομητική πλατφόρμα «Peacock» του NBC.