Διαψεύδει τα σενάρια για αποχώρηση από τον Alpha η πλευρά Βαρδινογιάννη. Το κανάλι παρέχει διαβεβαιώσεις σε πρόσωπα πρώτης γραμμής για την παραμονή του ομίλου στον Alpha και «κλειδώνει» τη Σταματίνα Τσιμτσιλή. Πληροφορίες για ενίσχυση του ρόλου της United Media στον Alpha, ενώ η Nova αλλάζει διοίκηση, ορίζει μεταβατικό CEO και μπαίνει σε τροχιά πώλησης.

Σε γρίφο πολλών εκατομμυρίων εξελίσσεται το ιδιοκτησιακό μέλλον του Alpha υπό την σκιά φημών για αλλαγές και αποχώρηση της πλευράς Βαρδινογιάννη. Την ώρα που κυκλοφορεί ευρέως το σενάριο για πώληση του 50% του Alpha που κατέχει η Motor oil, πηγές από την πλευρά του σταθμού διαψεύδουν κατηγορηματικά το ενδεχόμενο αποχώρησης της πλευράς Βαρδινογιάννη από τον ισχυρό πανελλαδικό σταθμό. Οι ίδιες πηγές αναφέρουν ότι οι όποιες αλλαγές προκύψουν θα αφορούν το άλλο 50% του Alpha το οποίο τυπικά κατέχει η Primos Mediα, εταιρεία που συνδέεται με την United Group που έχει εξαγοράσει και τη Nova.

Διαβεβαιώσεις σε πρόσωπα πρώτης γραμμής
Οι σχετικές διαβεβαιώσεις για παραμονή της πλευράς Βαρδινογιάννη στον Alpha φέρονται να έχουν δοθεί και σε πρόσωπα πρώτης γραμμής που βρίσκονται σε διαδικασία ανανέωσης συμβολαίου με το κανάλι. Η Σταματίνα Τσιμτσιλή βρίσκεται σε διαπραγματεύσεις με τη διοίκηση του Alpha για το μέλλον της συνεργασίας τους ενώ έχει παράλληλα δεχθεί κρούσεις και από ανταγωνιστικά κανάλια. Πηγές αναφέρουν ότι ο μοναδικός λόγος που θα αποχωρούσε από τον Alpha η παρουσιάστρια είναι αν υπήρχε αλλαγή στο ιδιοκτησιακό καθεστώς. Έχοντας λάβει διαβεβαιώσεις για διατήρηση του ιδιοκτησιακού status quo από την πλευρά Βαρδινογιάννη, η Στ. Τσιμτσιλή μετά από έντεκα χρόνια στον Alpha οδεύει προς την υπογραφή νέου συμβολαίου τριετούς διάρκειας με λήξη το 2028.

Μπαίνει επίσημα η United Media στον Alpha;
Και ενώ η αποχώρηση Βαρδινογιάννη από τον Alpha διαψεύδεται, το σενάριο που φέρεται ως το πιο πιθανό, θέλει τη United Group μέσω της United Media, που βρίσκεται ήδη σε στενή συνεργασία με τον όμιλο σε άλλες εταιρείες, να μπαίνει επίσημα στον Alpha. Κοινώς να πάρει το 50% της Primos Media και να εμφανιστεί επίσημα ως μέτοχος του καναλιού. Οι όποιες κινήσεις σε αυτό το επίπεδο θα περάσουν πρώτα από την Επιτροπή Ανταγωνισμού για να ελεγχθούν σχετικά με την συγκέντρωση Μέσων. Τυχόν αλλαγή με είσοδο της United Media στον Alpha θα σημάνει αλλαγή στους συσχετισμούς καθώς η εν λόγω εταιρεία με μεγάλη γνώση στο know-how του τηλεοπτικού χώρου και της παραγωγής τηλεοπτικού περιεχομένου σε ευρωπαϊκό επίπεδο, θα αποκτήσει έτσι λόγο και στο management του Alpha.

Μεταβατική διοίκηση στη NOVA και επικείμενη πώληση
Σε «τροχιά» πώλησης της Nova με αλλαγές στη διοίκηση της και πώληση θυγατρικών της σε Βοσνιά και Μαυροβούνιο, οδεύει παράλληλα η United Group. Ο όμιλος προχωρά σε πώληση της θυγατρικής της Telemach που δραστηριοποιείται στη Βοσνία και το Μαυροβούνιο στην BH Telecom. Την ίδια στιγμή, η Nova ανακοινώνει ραγδαίες αλλαγές στη διοίκησή της εγκαινιάζοντας νέο σχήμα με μεταβατική διοίκηση. Η αναφορά σε interim στελέχη καθώς και η τοποθέτηση του οικονομικού διευθυντή σε ρόλο Διευθύνοντος Συμβούλου ερμηνεύονται ως ενδείξεις επικείμενης πώληση. «Όταν κάνεις τον οικονομικό σου διευθυντή CEO, το πας για πώληση» αναφέρουν υψηλόβαθμες πηγές της τηλεοπτικής αγοράς που «βλέπουν» στρατηγική εξόδου.
Σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση της Nova, στη θέση του interim CEO μετακινείται ο Γιώργος Λάμπρου ο οποίος μέχρι πρότινος κατείχε τη θέση του Γενικού Οικονομικού Διευθυντή ενώ ο Παναγιώτης Γεωργιόπουλος μετά την επιτυχημένη του θητεία ως CEO, παραμένει ως μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου. Παράλληλα, αλλαγές γίνονται και στο κομμάτι του εμπορικής διεύθυνσης και του μάρκετινγκ. Ο Μιχάλης Αναγνωστάκος αποχωρεί από τη θέση του Chief Marketing Officer ενώ τη θέση ως interim CMO αναλαμβάνει η Ditka Maucek, μέχρι πρότινος Εκτελεστική Διευθύντρια Στρατηγικής Προϊόντων της United Group ενώ ο Χρήστος Νούλης αποχωρεί από τη θέση του Chief Commercial Officer, που αναλαμβάνει ως interim CCO, o Tomaz Kampus μέχρι πρότινος Εκτελεστικός Διευθυντής Πωλήσεων και Εμπειρίας Πελατών της United Group.

Exit strategy εντός τριμήνου
Σε διαδικασία αποεπένδυσης με συγκεκριμένο χρονικό ορίζοντα προχωρά η BC Partners από τον όμιλο United Group, O πρόεδρος της BC Parterns, Νίκος Σταθόπουλος σε πρόσφατη συνέντευξη κάνει λόγο ξεκάθαρα για exit strategy και ανάγκη αύξησης της ρευστότητας μέσω πωλήσεων, ενώ πληροφορίες κάνουν λόγο για σχέδιο αποεπένδυσης στο επόμενο τρίμηνο. Σύμφωνα με πληροφορίες, το σχέδιο της BC Partners είναι να πουλήσει ξεχωριστά τα κανάλια της United Group που βρίσκονται εντός Ευρωπαϊκής Ένωσης, όπως της Ελλάδας, Βουλγαρίας, Σλοβενίας και Κροατίας, από αυτά σε χώρες εκτός ΕΕ (Σερβία, Βοσνία, Μαυροβούνιο κλπ). Στόχος είναι η πώληση τόσο για τη μία ομάδα χωρών όσο και για την άλλη να έχει ολοκληρωθεί μέσα στο πρώτο τρίμηνο του έτους.