Στο κοινό 15-44 – Σε απόσταση αναπνοής ο Alpha

Ωστόσο, σε απόσταση αναπνοής βρέθηκε ο Alpha, με τη διαφορά των δύο σταθμών να είναι μόλις 0,1%. Πιο συγκεκριμένα, στο 15-44, ο ANT1 ήταν πρώτος με μερίδιο 16,5% έναντι 16,4% του Alpha, 15,8% του Mega, 10,9% του Star και 7,1% του Σκάι. Ωστόσο, αξίζει να σημειωθεί ότι από τα 5 αυτά πρώτα κανάλια, μόνο ο Alpha αύξησε το μερίδιό του σε σχέση με την προηγούμενη σεζόν (16,4% από 15,5%), ενώ ο Σκάι ήταν σταθερός. Στα υπόλοιπα κανάλια δε, τα κρατικά σημείωσαν πτώση μεριδίων, ενώ το Ε αύξησε το μερίδιό του από 1,3% σε 2,9%. Όσον αφορά δε στον μέσο ημερήσιο χρόνο τηλεθέασης ανά κοινό, τον περισσότερο χρόνο μπροστά στην τηλεόραση ξοδεύουν οι γυναίκες 65+ (419 λεπτά), οι άνδρες 65+ (410 λεπτά), αλλά και οι γυναίκες 45-64 (357 λεπτά). Στο κοινό 15-44 εξάλλου, τον περισσότερο χρόνο στην τηλεόραση ξοδεύουν οι γυναίκες (228 λεπτά), έναντι των ανδρών (171 λεπτά). Στο σύνολο του κοινού δε, ο μέσος ημερήσιος χρόνος τηλεθέασης ήταν 268 λεπτά.

Τηλεοπτική περίοδος 2014-2015: Μερίδια (%) τηλεοπτικών σταθμών στο κοινό 15-44
Κανάλι Σεπτέμβριος 2014 – Αύγουστος 2015 Σεπτέμβριος 2013 – Αύγουστος 2014
ΑΝΤ1 16,5 18,7
Alpha 16,4 15,5
Mega 15,8 17,8
Star 10,9 12,3
Σκάι 7,1 7,1
ΕΡΤ1 3,2 3,9
Ε 2,9 1,3
ΕΡΤ2 1,3 5,1

Πηγή: TV Yearbook, Nielsen Audience Measurement

Τηλεοπτική περίοδος 2014-2015: Μερίδια (%) τηλεοπτικών σταθμών στο κοινό υψηλής μόρφωσης 15+
Κανάλι Σεπτέμβριος 2014 – Αύγουστος 2015 Σεπτέμβριος 2013 – Αύγουστος 2014
Alpha 14,3 14,2
Mega 14,2 16,3
ANT1 13,2 15,1
Σκάι 10,8 10,5
Star 10,7 11,6
ΕΡΤ1 6,3 5,8
Ε 3,0 2,1
ΕΡΤ2 1,6 6,2

Πηγή: TV Yearbook, Nielsen Audience Measurement