Για πρώτη φορά, στον τηλεοπτικό «αέρα» προβάλλεται corporate καμπάνια για τον Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών, με την υπογραφή της Frank & Fame, η οποία συνεργάζεται με τον ΔΑΑ σε τομείς διαφήμισης και προώθησης.

Σύμφωνα με το TVC, «ανάμεσα στην Ελλάδα και τον κόσμο, υπάρχει ένα μέρος που κάποια στιγμή, ίσως, και να έχεις βρεθεί. Είτε κάπου για να πας, είτε για κάποιον που αγαπάς. Ένα μέρος που συνδέει την Ελλάδα με τον κόσμο, με φροντίδα και ασφάλεια και αποτελεί βασικό πυλώνα ανάπτυξης του τουρισμού στη χώρα μας».

Στο σποτ γίνεται αναφορά, μεταξύ άλλων, στον αριθμό των επιβατών για το 2023, στους εργαζομένους αλλά και στις διεθνείς διακρίσεις και τα βραβεία που έχει λάβει ο ΔΑΑ. Την παραγωγή της καμπάνιας ανέλαβε η Okay, Nice!, ενώ σκηνοθέτης είναι ο Βαγγέλης Μαρτίνος.