H Faze Design Studio ανέλαβε τη δημιουργία του brand identity, ενώ «υπογράφει» και το επικοινωνιακό λανσάρισμα της νέας πλατφόρμας Jukebooks, με τη συμβολή του
Creative Director, Στέλιου Βάσιλα.

Η καμπάνια του Jukebooks βρίσκεται ήδη στον «αέρα» και αναπτύσσεται σε τηλεόραση, ραδιόφωνο, digital και OOH. Την παραγωγή του τηλεοπτικού σποτ ανέλαβε η Τhe Stripes, σε σκηνοθεσία Kimino και sound design της Rabbeats.

Το JukeBooks, μία νέα συνδρομητική πλατφόρμα του ομίλου Antenna η οποία παρέχει ηλεκτρονικά μια συλλογή από εκατοντάδες audiobooks στα ελληνικά, παρουσιάστηκε πριν λίγες ημέρες στην ελληνική αγορά και προσκαλεί το κοινό «σε έναν κόσμο-καταφύγιο από τις γεμάτες άγχος στιγμές της καθημερινότητας», όπως αναφέρει σχετική ανακοίνωση.