Το Φυστικοβούτυρο Χαΐτογλου παρουσιάζει τη νέα του τηλεοπτική καμπάνια, με την υπογραφή της Trabaho και με επίκεντρο τη «Φυστική Απόλαυση» που προσφέρει σε κάθε κουταλιά. Το σποτ κερδίζει αμέσως την προσοχή, χάρη στη σύγχρονη αισθητική και το έξυπνο σενάριο: ο πρωταγωνιστής στέκεται στη μέση μιας λίμνης, φορώντας τα ρούχα του ψαρέματος και κρατώντας ένα βάζο Φυστικοβούτυρο Χαΐτογλου. Παραδομένος στη «Φυστική Απόλαυση», απαριθμεί τους αμέτρητους γευστικούς τρόπους χρήσης του προϊόντος, μέχρι να πέσει η νύχτα.
18/02/21
CATEGORIES: Advertising
Τηλεοπτική «πρεμιέρα» για το Φυστικοβούτυρο Χαΐτογλου
Με την υπογραφή της Trabaho
Από Marketing Week Online

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ