Σε in-house σενάριο, με συνεργάτες τους Π. Καλλίτση, Ν. Κούλογλου, Frameworks και Oxyzed. Την είσοδό του στον τηλεοπτικό διαφημιστικό «αέρα» πραγματοποιεί το ελληνικό brand βιολογικού τσαγιού Saristi, με ένα σποτ που επιχειρεί να αποτυπώσει το τρίπτυχο «Flavor -Function – Feeling». Το σενάριο επιμελήθηκε τo in-house διαφημιστικό τμήμα της Saristi, με εταιρεία παραγωγής και σκηνοθέτες τους […]

Σε in-house σενάριο, με συνεργάτες τους Π. Καλλίτση, Ν. Κούλογλου, Frameworks και Oxyzed.

Την είσοδό του στον τηλεοπτικό διαφημιστικό «αέρα» πραγματοποιεί το ελληνικό brand βιολογικού τσαγιού Saristi, με ένα σποτ που επιχειρεί να αποτυπώσει το τρίπτυχο «Flavor -Function – Feeling». Το σενάριο επιμελήθηκε τo in-house διαφημιστικό τμήμα της Saristi, με εταιρεία παραγωγής και σκηνοθέτες τους Πάνο Καλλίτση και Νικόλα Κούλογλου, visual FX από την Frameworks και μουσική από την Oxyzed.

Η Saristi, ακολουθώντας τη φιλοσοφία «the botany of harmony», επιθυμεί να βοηθήσει τον κόσμο στο ταξίδι του προς την ευεξία, φέρνοντάς τον σε επαφή με τις θεραπευτικές ιδιότητες των βοτάνων και «την απόλαυση μοναδικών γεύσεων και στιγμών σε ένα ρόφημα». Τα βιολογικά θεραπευτικά προϊόντα της συνδυάζουν τη σοφία της αρχαίας ιατρικής που στηριζόταν στη δύναμη των φυτών, με τη σύγχρονη επιστήμη. Σημειώνεται ότι το brand διαθέτει ήδη παρουσία στα social media (Facebook και Instagram), ενώ το full version του σποτ είναι διαθέσιμο στο www.saristi.com, το οποίο λειτουργεί και ως ηλεκτρονικό κατάστημα.