H ελληνική εταιρεία παραγωγής βαλσάμικων γλάσων και spreads φρούτων, Entopia, συστήνεται στην ελληνική αγορά μέσα από την πρώτη τηλεοπτική της καμπάνια. Η εταιρεία ακολούθησε, όπως δηλώνει στο DailyFax η Υπεύθυνη Marketing, Λιάνα Αγραφιώτη, μια «αντίστροφη πορεία», διανέμοντας πρώτα τα προϊόντα της στο εξωτερικό.

Σημειώνει δε ότι «η πρώτη τηλεοπτική καμπάνια της Entopia, η οποία είναι τόσο corporate, όσο και προϊοντική, εστιάζει στο λογότυπο της εταιρείας, με το μαιανδρικό σχήμα, το οποίο αποτυπώνει τον ήλιο, τη θάλασσα και τη γη, καθώς και την αρχαιοελληνική κουλτούρα, η οποία είναι τόσο αναγνωρίσιμη στο εξωτερικό».

Η καμπάνια δημιουργήθηκε με in-house υλικά σε αποτύπωση, σενάριο και παραγωγή της Cineview. Αναπτύσσεται στην τηλεόραση, ενώ το επικοινωνιακό πλάνο προβλέπει product placement σε τηλεοπτικές εκπομπές και προωθητικές ενέργειες σε super markets.