Στον «αέρα» βρίσκεται, εδώ και λίγες ημέρες, η πρώτη τηλεοπτική καμπάνια της Apifon με την «υπογραφή» της Cream/Rascal. Η συνεργασία με το brand «μετρά» περίπου έναν χρόνο, και εντάσσεται στο πλαίσιο της διαδικασίας rebranding της εταιρείας.

Η νέα καμπάνια επιστρατεύει το χιούμορ και παρουσιάζει επιχειρήσεις, στημένες στο δρόμο, και τους ιδιοκτήτες τους, οι οποίοι προσπαθούν να μάθουν πώς λένε την εταιρεία που θα τους βοηθήσει σε καθημερινά «θέματα» επικοινωνίας.

Όπως ανέφερε στέλεχος της Apifon στο DF, η καμπάνια απευθύνεται στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις, οι οποίες αποτελούν βασική αγορά της εταιρείας, και οι οποίες μπορούν να εντάξουν τις υπηρεσίες της Apifon στον τρόπο προσέγγισης των δικών τους πελατών. Την παραγωγή των τριών TVC ανέλαβε η Avion Films, ενώ η καμπάνια θα «τρέξει» σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και digital Μέσα.