Την καμπάνια επιμελείται η McCann Athens
Τηλεοπτική πρεμιέρα έκανε την Κυριακή 23 Απριλίου η νέα Coca Cola με Στέβια και Χωρίς Θερμίδες, με τηλεοπτικό σποτ υπό την επιμέλεια της McCann Athens.

Η διαφήμιση εστιάζει στην έννοια της απόλαυσης και της ελευθερίας που δίνει η νέα προσθήκη στην οικογένεια των brands της Coca Cola, μέσα από πλάνα νεανικής ανεμελιάς που απολαμβάνει κανείς με κλειστά μάτια. Όπως τη νέα Coca Cola: «Τα καλύτερα πράγματα στη ζωή τα απολαμβάνεις με κλειστά μάτια, όπως τη νέα, υπέροχη γεύση Coca Cola χωρίς θερμίδες και με γλυκαντικό από το φυτό στέβια», αναφέρει το λεκτικό της επικοινωνίας. Την καμπάνια υπογράφει το tagline «taste the feeling». Εκτός από τηλεοπτικό, η καμπάνια για το νέο brand συμπεριλαμβάνει ολοκληρωμένο πρόγραμμα επικοινωνίας.