Μετά από αρκετά χρόνια, η ETEM επιστρέφει στον τηλεοπτικό «αέρα» με μια νέα καμπάνια, η οποία φέρει την «υπογραφή» της Think Plus, με την οποία το brand συνεργάζεται τα τελευταία τρία χρόνια.

Αυτή την εποχή, η ETEM βρίσκεται σε διαδικασία rebranding, παράλληλα με την Cosmos Aluminium, την εταιρεία που έχει απορροφήσει το brand. Μάλιστα, τα αποκαλυπτήρια της νέας εικόνας, η οποία θα σηματοδοτεί αυτή τη μετάβαση, θα γίνουν μέσα στον Σεπτέμβριο.

Η νέα καμπάνια, η οποία ξεκίνησε με τηλεοπτικό σποτ και θα συνεχιστεί με ραδιοφωνικό, δημιουργήθηκε για να επικοινωνήσει τη νέα αρχή της επωνυμίας, η οποία δραστηριοποιείται εδώ και πολλές δεκαετίες στην ελληνική αγορά, αλλά και τα σχέδιά της για μια δυναμική πορεία στο μέλλον.