Πρώτες στις προτιμήσεις του κοινού ήρθαν οι ψυχαγωγικές εκπομπές του Σκάι και τον Φεβρουάριο, σύμφωνα με επίσημη ανακοίνωση του σταθμού. Το «Survivor» σημείωσε 31,5% στο γενικό σύνολο και 33,9% στο κοινό 18-54, ενώ στο γυναικείο κοινό 25-44 σημείωσε 39,7%. Παράλληλα, το παρακολούθησαν 3.153.146 τηλεθεατές έστω για 1΄. Το «Καλό Μεσημεράκι» σημείωσε στο σύνολο 17,9% και στο 18-54 21,3%, ενώ στο γυναικείο κοινό 18-44 σημείωσε 26,3%. Η «Ώρα για Φαγητό με την Αργυρώ» κατέγραψε 16,5% στο σύνολο κοινού, ενώ τις «8 Λέξεις» παρακολούθησαν, έστω για 1΄, 1.731.849 τηλεθεατές, ανεβάζοντας τη σειρά στο 19,5% στο σύνολο κοινού. Το «Happy Traveller» κατέγραψε 15,5% στο σύνολο κοινού, ενώ το Super Makeover ήρθε πρώτο στη ζώνη μετάδοσής του στις γυναίκες 18-44 με ποσοστό 17% και, αντίστοιχα, το House Of Fame La Academia, στο ίδιο κοινό, σημείωσε 15,7%.
05/03/21
CATEGORIES: Media
Τηλεοπτικές πρωτιές για την ψυχαγωγία στον Σκάι
Και τον Φεβρουάριο
Από Marketing Week Online
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ